Catskan Skrevet 29. mai 2021 #1 Del Skrevet 29. mai 2021 Hei, er det noen som kan anbefale en god krem mot pigmentflekker? Er drittlei flekkene i fjeset og kjenner det godt på selvtilliten. Kan ikke ta laser for tiden da jeg er nettopp ferdig med isotretinoin kur mot acne. Har hørt at Pigmanorm skal være bra, har noen erfaring med denne kremen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleneaia Skrevet 29. mai 2021 #2 Del Skrevet 29. mai 2021 Catskan skrev (10 timer siden): Hei, er det noen som kan anbefale en god krem mot pigmentflekker? Er drittlei flekkene i fjeset og kjenner det godt på selvtilliten. Kan ikke ta laser for tiden da jeg er nettopp ferdig med isotretinoin kur mot acne. Har hørt at Pigmanorm skal være bra, har noen erfaring med denne kremen? Jeg kjenner til en som hadde ekstremt god effekt av pigmanorm, det er den jeg tenker å bruke etter jeg er ferdig å amme. Foreløpig bruker jeg obagi sitt 20% vitamin C-serum som jeg syns lysner ganske bra. Caps og faktor 50 på sommeren er uunnværlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Del Skrevet 31. mai 2021 Har hatt noe effekt av syrer (the ordinary) toner og maske, samt retinol fra Paulas Choice 1%. Men uansett hvor mye jeg smører med spf på sommeren så kommer flekkene tilbake. Gidder ikke å være blek i ansiktet på sommeren så da blir det slik. Du bør ikke bruke verken syrer eller retinol om du har planer om å sole med mye fremover og i sommer, da får du bare enda flere flekker. Bruk det på høst, vinter, og tidlig vår. Anonymkode: 5d713...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Del Skrevet 2. juni 2021 Om du lar være sole deg i ansiktet, så kan du bruke retinol. Bare vær obs på å smøre deg med høy faktor hver 2.time du er i sola, evt får sol på deg gjennom vindu. Bruk gjerne solhat/ caps også Lurt å ikke sole seg i ansiktet uansett, da det gir mer rynker etter som årene går. Anonymkode: 033a0...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Del Skrevet 2. juni 2021 Du bør vente til sommeren er over. Gå til en seriøs hudspesialist. Du kan få utført laser som fungerer, men når du går i solen igjen kommer flekkene tilbake. Så du må enten akseptere flekkene, dekke over de ved enkelte anledninger eller venne deg til å aldri sole fjeset igjen etter vellykket laserbehandling... Hilsen en som sliter med det samme selv. Jeg skal vurdere laser til høsten, hele fjeset er en stor brun flekk.... Anonymkode: b7254...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå