AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Hei, jeg er en 18 snart 19 år gammel jente som nå har fullført VG1 på helse og oppvekst. Jeg skulle egentlig blitt ferdig med vg3 i år, men ettersom helseproblemer og mobbing oppsto, droppet jeg ut. Jeg er nå tilbake, men føler fremdeles at jeg er så langt bak folk min egen alder. Jeg vet at livet ikke er en kappløp, men jeg kan ikke noe for hvordan jeg føler meg akkurat nå. Jeg vil si at jeg er mye mer motivert til å drive med skolearbeid nå, enn kanskje noen gang før. Spørsmålet mitt er om jeg kan ta påbygg for VG3 allerede i år, hvor jeg fordeler eksamene hvert semester. Er dette mulig? Jeg sitter med en 4- i 1PY matte, noe som jeg er litt sjokkert i, ettersom jeg ikke har gitt noe særlig innsats, og fikk kun 2'ere på ungdomsskolen. Jeg har 5'ere i både naturfag, kroppsøving og engelsk. Eneste som har dratt meg ned er vel disse programfagene, men det er aldri noe jeg har vært så interessert i. Å ta påbygg i norsk kommer nok til å være det vanskeligste, men motivasjonen er der. Kan noen hjelpe meg? Hadde settet pris på det. Anonymkode: 59554...550
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Det går vel greit, så lenge du har kapasitet og at du legger det opp slik at du ikke tar fag på likt som bygger på hverandre eller i feil rekkefølge. Anonymkode: 4e044...2c5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det går vel greit, så lenge du har kapasitet og at du legger det opp slik at du ikke tar fag på likt som bygger på hverandre eller i feil rekkefølge. Anonymkode: 4e044...2c5 Ja, det er det jeg har tenkt! Er bare litt skremmende å tenke på for hva om jeg stryker? Kan jeg da ta vanlig påbygg på skolen? Jeg har spart opp mer enn nok penger til å ta alle fagene som privatist, og regner med at jeg må slutte på jobben min til skolestart igjen. Anonymkode: 59554...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå