AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Føler meg ikke vell med sokker på føttene, føles veldig ekkelt og jeg får helt klaus i tærne mine.Visst jeg ikke ser tærne mine er det noe som mangler.Er det rart med folk som ikke bruker sokker i noen som helst setting.Vil folk tenke negativ om meg, snakke bak min rygg osv. Anonymkode: 3c58b...ce6 1
jukkapalme Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Klaus i tærne, faktisk. Er vel bare å uten det. Men ta på deg sokker om du skal besøke folk, er mange som ikke liker at folk går uten sokker i hjemmet deres. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 On 5/29/2021 at 10:15 AM, AnonymBruker said: Føler meg ikke vell med sokker på føttene, føles veldig ekkelt og jeg får helt klaus i tærne mine.Visst jeg ikke ser tærne mine er det noe som mangler.Er det rart med folk som ikke bruker sokker i noen som helst setting.Vil folk tenke negativ om meg, snakke bak min rygg osv. Anonymkode: 3c58b...ce6 Hvis du er kvinne, så er svaret NEI. Er du mann, er svaret JA Anonymkode: 68548...37b 1
Morpheus Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du er kvinne, så er svaret NEI. Er du mann, er svaret JA Anonymkode: 68548...37b For noe tull! 1
skreppamedleppa Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 I sandaler går jeg aldri med sokker. Da har folk jeg besøker et valg, enten at jeg går med sandaler inne eller barføtt. Har verken konger eller hoffmanskap til venner ei heller folk som er særlig pripne så begge deler funker fint. Samme hos meg. Men næsj da. Det er vel bare sokke gjengen på kg dette er så veldig diskutert innad.. de som har sokke regler og har kanskje en sokke klubb på fritiden og driver med sånne ting.. Ellers bryr folk seg faktisk svært lite. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 Morpheus skrev (4 timer siden): For noe tull! Helt enig, tull og tøys Anonymkode: 3c58b...ce6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 skreppamedleppa skrev (4 timer siden): I sandaler går jeg aldri med sokker. Da har folk jeg besøker et valg, enten at jeg går med sandaler inne eller barføtt. Har verken konger eller hoffmanskap til venner ei heller folk som er særlig pripne så begge deler funker fint. Samme hos meg. Men næsj da. Det er vel bare sokke gjengen på kg dette er så veldig diskutert innad.. de som har sokke regler og har kanskje en sokke klubb på fritiden og driver med sånne ting.. Ellers bryr folk seg faktisk svært lite. 😘❤️ Anonymkode: 3c58b...ce6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 Gud hjelpe, enda en slik tråd? Også Klaus i tærne da... Ja, du blir snakket negativtom bak din rygg, og du mister antagelig også jobben snart. Jeg tror til og med skolene du har gått på vurderer å trekke tilbake karakterene dine... Ærre mulig.... Anonymkode: fd8b0...368 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 TS har nok røyket et par sokker opp gjennom tiden. Anonymkode: 08b7b...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #10 Skrevet 1. juni 2021 skreppamedleppa skrev (På 30.5.2021 den 20.21): I sandaler går jeg aldri med sokker. Da har folk jeg besøker et valg, enten at jeg går med sandaler inne eller barføtt. Har verken konger eller hoffmanskap til venner ei heller folk som er særlig pripne så begge deler funker fint. Samme hos meg. Men næsj da. Det er vel bare sokke gjengen på kg dette er så veldig diskutert innad.. de som har sokke regler og har kanskje en sokke klubb på fritiden og driver med sånne ting.. Ellers bryr folk seg faktisk svært lite. Jeg vil si det er motsatt. Ikke på hytta, men vanligvis går ikke folk barbent hos andre. Men jegkjenner heller ikke mange som bruker sandaler, annet enn på hytta... Anonymkode: fd8b0...368 1
Othea Skrevet 1. juni 2021 #11 Skrevet 1. juni 2021 Jeg har ikke på meg sokker om jeg bruker sandaler. Jeg går barfot hjemme om sommeren.🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå