fresia Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 (endret) Fenty Beauty har kommet til Norge. Noen som har kjøpt noe eller har erfaringer med produktene fra før? https://fredrikoglouisa.no/merker/fenty-beauty/ Endret 29. mai 2021 av fresia
Billiebi Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Nei, men jeg har lyst til å teste. Hva burde man teste først? 1
jukkapalme Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Jeg har testet Pro Filt’r foundationen, gloss bomb lipgloss, øyenskyggeprimeren og en bronzer. Elsker foundationen og lipglossen er min favoritt gjennom tidene. Øyenskyggeprimeren er også god, men liker Urban Decay sin bedre. Må teste mer fra Fenty nå som Fredrik & Louisa har fått det inn. Litt enklere og raskere å bestille derfra enn fra Sephora. 2
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 Sikkert noe bra men alle farger til lyse hudtoner er selvsagt utsolgt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Har bare hørt bra ting om merket! 😁 Tenker det er lettest å teste leppe produkter om man vil teste noe men ikke veit helt hva man ser etter. Anonymkode: 8d8ca...818 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå