AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Del Skrevet 29. mai 2021 Kunne godt tenkt meg to gangmatter fra Heymat. Men de er dyre og jeg skulle gjerne sett de først. Noen fysiske butikker som fører disse? Anonymkode: 5f8ae...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Del Skrevet 29. mai 2021 Ikke så lett når du ikke sier hvor du bor, men de har dem i hvert fall på Backe Grensen på Strømmen storsenter, og sikkert da i Grensen i Oslo og Anonymkode: d43f6...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Del Skrevet 29. mai 2021 Kan noen forklare meg hvorfor det er verdt å kjøpe så dyre matter når det finnes mange som er tilnærmet gratis i forhold? Er det saueflokktendenser eller er det noe fornuftig som ligger bak? Anonymkode: b8dad...918 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan noen forklare meg hvorfor det er verdt å kjøpe så dyre matter når det finnes mange som er tilnærmet gratis i forhold? Er det saueflokktendenser eller er det noe fornuftig som ligger bak? Anonymkode: b8dad...918 Jeg for min del ønsker en robust matte med skikkelig gummiert bakdel. Slik som de f eks har på IKEA https://www.ikea.com/no/no/p/koege-dormatte-gra-svart-40296603/. Jeg er veldig fornøyd med denne, men den er ganske trist og grå. De jeg ser på Heymat, er mye mer festlig. Derfor jeg vurderer det. Men enig i at de er veldige dyre. Håper Ikea begynner med noen med friskere farger. Anonymkode: 5f8ae...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg så de på den store møbelbutikken på Kongsberg Stortorvet. De hadde ikke de største mattene, som jeg så, men hvis du vil se på stoff, farger osv så holder det kanskje med en av de mindre? Anonymkode: 4be41...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan noen forklare meg hvorfor det er verdt å kjøpe så dyre matter når det finnes mange som er tilnærmet gratis i forhold? Er det saueflokktendenser eller er det noe fornuftig som ligger bak? Anonymkode: b8dad...918 De er dønn solide og ‘spiser’ sand. Anonymkode: e06c0...128 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 29. mai 2021 #7 Del Skrevet 29. mai 2021 Vi vet jo ikke hvor du bor, men Design for evig-butikkene fører merket. Ikke sikket alle butikkene har alle produktene, men det kan du jo sjekke på nettsidene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 29. mai 2021 #8 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan noen forklare meg hvorfor det er verdt å kjøpe så dyre matter når det finnes mange som er tilnærmet gratis i forhold? Er det saueflokktendenser eller er det noe fornuftig som ligger bak? Anonymkode: b8dad...918 Fordi jeg hadde lyst på. Til TS: kjøpte min på en butikk som dessverre er koronanedlagt, men - de er veldig solide, superenkle å spyle/vaske i dusjen. Og tåler sko med søle og slaps. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #9 Del Skrevet 29. mai 2021 De er kjempefine og har god kvalitet. Jeg anbefaler også Tica Copenhagen. Det er litt av samme greia og veldig god kvalitet. Anonymkode: 03100...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #10 Del Skrevet 29. mai 2021 TS her. Jeg bor i Bergen. Anonymkode: 5f8ae...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 29. mai 2021 #11 Del Skrevet 29. mai 2021 Ja, men da kan du sjekke hva de har på Glass Thomsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #12 Del Skrevet 29. mai 2021 Nordisk rom har de, de har fysisk butikk på Frekhaug: https://www.nordiskrom.no/categories/dormatter Anonymkode: e1f19...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #13 Del Skrevet 29. mai 2021 Takker for mange gode svar Anonymkode: 5f8ae...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #14 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg så ikke min på forhånd men jeg er så fornøyd. Finere i virkeligheten, samt at den er veldig «tung» med gummibakside og tåler 60 grader oppvaskmaskin. Hva mer kan man ønske seg ☺️ Anonymkode: f5bc0...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #15 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan noen forklare meg hvorfor det er verdt å kjøpe så dyre matter når det finnes mange som er tilnærmet gratis i forhold? Er det saueflokktendenser eller er det noe fornuftig som ligger bak? Anonymkode: b8dad...918 Den er helt suveren, og veldig fin i tillegg. Mange ulike design, og dermed kan man tilhøre ulike saueflokker og finne en etter sin smak 🙂 Anonymkode: 76b26...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå