AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Vi skal covid testes etterpå og det er meldt ekstremt med kø i dag da systemet deres er nede og det bare blir drop in. Tror mulighetene for do er veldig dårlige og det er ikke sånn at man kan gjøre det ute der. Hun er 3.5 og har sluttet med bleie, men med tanke på at vi kan blir stående en stund, ville dere tatt på bleie midlertidig? Anonymkode: 0bff4...dc9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Jeg hadde tatt med bleie og tatt den på hvis hun måtte tisse. Anonymkode: 637d6...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Ja. Vi har ei på 4 år som vi fikk teste sist uke for korona, vi sto neste i 2 timer I kø. Vi satte på bleie før vi dro, når vi kom til tettsted så var det lang kø.. etter 1.5 time sa hun ifra baksete, jeg må tisse, ok sa jeg, bare å tiss. Hun gjorde det i bleien ( hun har vært tørr siden hun var 3 på dagen, men tisser på natten ennå) og vi fikk tatt testet og dro hjem der hun fikk dusje og fikk på truse igjen. Testen var heldigvis negative. Anonymkode: 1051a...2f2
MollyJones Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 dere kan ta med bleie og ta den på når/om hun må tisse. har dere bil? Da kan dere ta med potte, også snike dere rundt? Snakk med bilen bak dere og si ifra at dere går for å tisse - det ordner seg nok! Eller ta på bleie - det er nok ikke slik at hun da slutter å tisse på do, og må på avvenning igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 Jeg gjør ikke det på barnet vårt, hen er to år. Men jeg vet at hen fint klarer å holde seg 2-3 timer og sier i fra i god tid. Hvis barnet ditt ikke holder så lenge eller må tisse med kort varsel, ville jeg tatt med en potte i bilen. Anonymkode: 120b8...2f6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #9 Skrevet 29. mai 2021 Det kommer litt an på hvor lenge barnet evt. klarer å holde seg og hva barnet selv vil. Det er et par mnd. siden vår sluttet med bleie, og nå er det noen uker siden forrige uhell. Jeg ville tatt med bleie og forklart at hun kunne tisse i den hvis hun kjente at hun måtte. Vår ville sannsynligvis ikke hatt den på i utgangspunktet, og hadde sannsynligvis kunne holdt seg hvis hun tisset rett før vi dro. Men det hadde vært fint å ha muligheten og slippe stress hvis hun plutselig måtte tisse. Anonymkode: bf6fd...b42
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #10 Skrevet 29. mai 2021 Det gikk fint 👍🏻 Vi lot bleie ligge i bilen med mulighet for og hente å ta den på. Men det trengtes ikke. Her må vi fysisk stå i kø, kan ikke sitte i bil, så potte hadde nok vært litt flaut for småen tror jeg, med 100 tilskuere 😂 Anonymkode: 0bff4...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå