Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #1 Skrevet 6. september 2005 Trenger man begge deler? Tar man begge på en gang? Jeg har farget halvlangt hår, hva vil dere anbefale. Jeg har erfaring med en kur som heter K-pak...eller noe slik. Hva er dette for en kur?
Gjest Gjest_Sina_* Skrevet 6. september 2005 #2 Skrevet 6. september 2005 Trenger man begge deler? Tar man begge på en gang? Jeg har farget halvlangt hår, hva vil dere anbefale. Jeg har erfaring med en kur som heter K-pak...eller noe slik. Hva er dette for en kur? ← du trenger en som kanskje har en kobinasjon av disse to tingene!? vist du leter etter en som ikke er så dyr så vil jeg annbefale en hårkur fra Dove. Den i krukke! funker bra på mitt lange fargede hår;)
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 Trenger man begge deler? Tar man begge på en gang? Jeg har farget halvlangt hår, hva vil dere anbefale. Jeg har erfaring med en kur som heter K-pak...eller noe slik. Hva er dette for en kur? ← Om du har beiket hår må du bruke proteinkur,for bleiking fjerner protienet i håret. Du trenger egentlig ikke for håret bruke en fuktkur,men håret kan trenge det for å bli mykt og glansfult etter en proteinkur....Bruk for eks en god fukgivende balsam etter kuren. Jeg bruker proteinkur fra Joico og fuktighetsbalsam fra herbal Essence eller Redken etterpå. Og jeg har bleiket hår....
Gjest Brunetten_ Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 Trenger man begge deler? Tar man begge på en gang? Jeg har farget halvlangt hår, hva vil dere anbefale. Jeg har erfaring med en kur som heter K-pak...eller noe slik. Hva er dette for en kur? ← Ja, man burde (hvis håret er farget, slitt, osv) bruke fukt og prot.kur. K-pak sin proteinkur er superduper. Den burde du absolutt prøve igjen. Har selv prøvd det meste og like ikke redkens proteinkur. Syns nesten den var litt dårlig. Av fuktighetskur liker jeg Redkens eller Kerastases, men jeg vet ikke hvilken hårtype du har, så hva du "burde" bruke av det vet jeg ikke. Man kan også bruke begge på en gang. Først prot.kur også en fuktighetskur.
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2005 #5 Skrevet 7. september 2005 Du kan enten bruke to separate kurer, eller en kombinert kur. K-Pak er en ren proteinkur, og da trenger du fuktighetskur etterpå. Joico har en god fuktighetskur som heter Moisturizer. Ellers har Kerastase flere gode kurer som gir både fuktighet og proteiner.
Nitha Skrevet 7. september 2005 #6 Skrevet 7. september 2005 Og det er joico som har K-pac også, så vet du det. Ellers så jeg John Friedas kur for blondiner vant testen i KK nylig. Skal prøve den selv. Kjøpes på Vita her i byen i alle fall. Fru Nitha
Hjalmarlover Skrevet 7. september 2005 #7 Skrevet 7. september 2005 Og det er joico som har K-pac også, så vet du det. Ellers så jeg John Friedas kur for blondiner vant testen i KK nylig. Skal prøve den selv. Kjøpes på Vita her i byen i alle fall. Fru Nitha ← Den fra John F; er det er proteinkur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå