Gå til innhold

Tips til å bli sammen med en mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en skjønn mann nå og jeg vet hva jeg vil, og det er et fast forhold til ham. Vi har datet i 2 måneder nå, men fortsatt bare kyssing. Han sier at han liker meg veldig godt, men skal snart ut på plattform og jobbe i 1,5 mnd. Jeg har sagt at jeg vil mere, men det virker som det er noe fra forrige forholdet hans som gjør ham noe usikkert? Jeg har ikke turt å spørre inntil det, fordi jeg ikke vil virke som en som spør om ting som ikke er min business. Hva kan dette være? Any ideas??

Jeg skal snart på sommerferie selv, og da vil jeg litt vite hva jeg kan forvente av ham? Skal jeg si ar jeg vurderer å bli kjent med andre hvis det ikke blir mere klart for meg hva han vil? Han sier at han liker meg veldig godt?

Anonymkode: 46a37...7e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dater en skjønn mann nå og jeg vet hva jeg vil, og det er et fast forhold til ham. Vi har datet i 2 måneder nå, men fortsatt bare kyssing. Han sier at han liker meg veldig godt, men skal snart ut på plattform og jobbe i 1,5 mnd. Jeg har sagt at jeg vil mere, men det virker som det er noe fra forrige forholdet hans som gjør ham noe usikkert? Jeg har ikke turt å spørre inntil det, fordi jeg ikke vil virke som en som spør om ting som ikke er min business. Hva kan dette være? Any ideas??

Jeg skal snart på sommerferie selv, og da vil jeg litt vite hva jeg kan forvente av ham? Skal jeg si ar jeg vurderer å bli kjent med andre hvis det ikke blir mere klart for meg hva han vil? Han sier at han liker meg veldig godt?

Ts her.

skal jeg bare kjøpe noen blomster og falle på kne neste gang vi ses og spørre ham direkte om han vil være kjæresten min?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Se på ham som et menneske, og ikke noe å høste. Det er mitt tips. Jeg leser det du skriver som sykt pushy.

Anonymkode: 4e93e...a46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva med å bare spørre hva han vil med deg? 

Skal ta praten selv til uken. Han her sa at jeg kan velge alt i hele verden, jeg svarer at jeg har valgt han. Han har ikke sagt noe sånt til meg. Så tenkte å spørre neste gang vi sees. 

Anonymkode: c1328...762

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med å bare spørre hva han vil med deg? 

Anonymkode: c1328...762

Hvordan skal jeg spørre om det? Blir det ikke litt for direkte?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...