AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Vi har hatt kontakt hver dag siden desember. Men han turde aldri å møte meg. Han sa han ville og skulle, og foreslo datoer flere ganger, men feiget ut hver gang. Snakket på telefonen mange ganger. Det var han som tok mest initiativ. Men han var nok mest opptatt av kroppen min. Ville ha meg til å sende bilder, noe jeg ikke var gira på. Nå sist sa jeg til han at han var kjip og at jeg ikke skjønte hva han ville. Har ikke hørt fra han på noen dager, og ser at han har slettet meg. Han virket som en oppegående fyr også.. Men blir litt irritert når jeg har brukt tid på en sånn fyr. Får lyst å banke inn litt vett! Samtidig er det jo litt kjipt at man ikke en gang kan si fra når man har hatt daglig kontakt i så lang tid.. Hva er det med folk som bare vil tekste, og ikke møtes? Anonymkode: 87a64...cd2 1
Ikaros2020 Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Høres jævlig merkelig ut. De fleste vil jo møtes etter en uke eller to, for å se hvordan kjemien er. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Vært borti noen sånne, de får tydeligvis dekket behov uten å møtes, så da gjør de det og kaster bort andres tid i mellomtiden Anonymkode: ea081...047 1
Blått Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 (endret) 8 hours ago, AnonymBruker said: Vi har hatt kontakt hver dag siden desember. Men han turde aldri å møte meg. Han sa han ville og skulle, og foreslo datoer flere ganger, men feiget ut hver gang. Snakket på telefonen mange ganger. Det var han som tok mest initiativ. Men han var nok mest opptatt av kroppen min. Ville ha meg til å sende bilder, noe jeg ikke var gira på. Nå sist sa jeg til han at han var kjip og at jeg ikke skjønte hva han ville. Har ikke hørt fra han på noen dager, og ser at han har slettet meg. Han virket som en oppegående fyr også.. Men blir litt irritert når jeg har brukt tid på en sånn fyr. Får lyst å banke inn litt vett! Samtidig er det jo litt kjipt at man ikke en gang kan si fra når man har hatt daglig kontakt i så lang tid.. Hva er det med folk som bare vil tekste, og ikke møtes? Anonymkode: 87a64...cd2 Det der kan jo tolkes som om han mest ønsket seg noe å runke til. Men uansett så har dere holdt kontakt over lengre tid, og det er jo noe som har gått begge veier. Du har også valgt å holde kontakten med han på den måten og godta at han feiger ut gang på gang, at dere ikke møtes, men kun snakkes. Noen mennesker ønsker bare oppmerksomhet, bekreftelse og har ikke det behovet for å møtes. Endret 29. mai 2021 av Blått 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har hatt kontakt hver dag siden desember. Men han turde aldri å møte meg. Han sa han ville og skulle, og foreslo datoer flere ganger, men feiget ut hver gang. Snakket på telefonen mange ganger. Det var han som tok mest initiativ. Men han var nok mest opptatt av kroppen min. Ville ha meg til å sende bilder, noe jeg ikke var gira på. Nå sist sa jeg til han at han var kjip og at jeg ikke skjønte hva han ville. Har ikke hørt fra han på noen dager, og ser at han har slettet meg. Han virket som en oppegående fyr også.. Men blir litt irritert når jeg har brukt tid på en sånn fyr. Får lyst å banke inn litt vett! Samtidig er det jo litt kjipt at man ikke en gang kan si fra når man har hatt daglig kontakt i så lang tid.. Hva er det med folk som bare vil tekste, og ikke møtes? Anonymkode: 87a64...cd2 Høres ut som samme fyr som jeg har kjent. Kommer ikke tilfeldigvis fra Hønefoss denne karen😅 Anonymkode: 9745c...186
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Er han fra Ålesund? Anonymkode: d89ce...3e9
Tøvftta Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Høres ut som samme fyr som jeg har kjent. Kommer ikke tilfeldigvis fra Hønefoss denne karen😅 Anonymkode: 9745c...186 Ikke snap som begynner på R ?
Gjest someone_here Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vi har hatt kontakt hver dag siden desember. Men han turde aldri å møte meg. Han sa han ville og skulle, og foreslo datoer flere ganger, men feiget ut hver gang. Snakket på telefonen mange ganger. Det var han som tok mest initiativ. Men han var nok mest opptatt av kroppen min. Ville ha meg til å sende bilder, noe jeg ikke var gira på. Nå sist sa jeg til han at han var kjip og at jeg ikke skjønte hva han ville. Har ikke hørt fra han på noen dager, og ser at han har slettet meg. Han virket som en oppegående fyr også.. Men blir litt irritert når jeg har brukt tid på en sånn fyr. Får lyst å banke inn litt vett! Samtidig er det jo litt kjipt at man ikke en gang kan si fra når man har hatt daglig kontakt i så lang tid.. Hva er det med folk som bare vil tekste, og ikke møtes? Anonymkode: 87a64...cd2 Det er jo den bullshit mange jenter bruker. "Vil jo kjenne litt" betyr at hun vil bare chatte.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #9 Skrevet 29. mai 2021 Tøvftta skrev (2 timer siden): Ikke snap som begynner på R ? Aner ikke snappen hans, men kjent fra tik tok. Navnet hans begynner på K🤭 Anonymkode: 9745c...186
Tøvftta Skrevet 29. mai 2021 #10 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aner ikke snappen hans, men kjent fra tik tok. Navnet hans begynner på K🤭 Anonymkode: 9745c...186 Ah, da er det ikke han jeg tenker på.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #11 Skrevet 29. mai 2021 Tøvftta skrev (19 minutter siden): Ah, da er det ikke han jeg tenker på. Det er nok mange av dem! Anonymkode: 9745c...186 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #13 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 20.34): Aner ikke snappen hans, men kjent fra tik tok. Navnet hans begynner på K🤭 Anonymkode: 9745c...186 Kim danial? Anonymkode: 402b0...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå