Gå til innhold

Er han intressert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg har datet en mann i 2 månder snart. Alt startet veldi fint og jeg kjente masse sommerfugler i magen, om det fikk jeg inntrykk av at han også gjorde. Men de to siste ukene har det bare virket som at vi har gått flere steg tilbake. Både han og jeg er sjernert.

jeg merket etterhvert at jeg fikk lite respons på meldingene som jeg sendte til han, han virket kort eller ikke svart. Så begynte det at han kom med unnskyldninger til hvorfor det blei endringene i planen når vi hadde avtalt å møtes. Når jeg spør han hva han tenker om oss svarer han at han vil bli bedre kjent, THATS IT! 

er han intressert??

Anonymkode: d458f...bcc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han holder på deg til han finner noen andre. Han er sikkert litt interessert men ikke nok tenker jeg. Han vet nok akkurat hvor han har deg og er ikke redd for å miste deg. Tenker du burde gi han mindre oppmerksomhet og finne på ting for deg selv. Ikke vent eller bruk tid på han. Hvis han er interessert i deg så kommer han til å jobbe for deg. 

Anonymkode: ecaf9...339

• Liker 3
Skrevet

Kan være at han har kommet i kontakt med noen andre og holder deg «på vent». 
Dette er i så fall dårlig stil og lite klasse. 

Litt pussig at han nå kommer med at dere må bli bedre kjent. Normalen ville vært om han sa det tidligere

AnonymBruker
Skrevet
Dolmøy29 skrev (5 minutter siden):

Kan være at han har kommet i kontakt med noen andre og holder deg «på vent». 
Dette er i så fall dårlig stil og lite klasse. 

Litt pussig at han nå kommer med at dere må bli bedre kjent. Normalen ville vært om han sa det tidligere

Eni med deg i denne. I starten såå var han tydelig på at han ville finne seg en livspartner. Når jeg tar det opp med han snakker han det bort og vil ikke gå mer inn på det temae. 

Får kanskje bare la denne mann gå..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eni med deg i denne. I starten såå var han tydelig på at han ville finne seg en livspartner. Når jeg tar det opp med han snakker han det bort og vil ikke gå mer inn på det temae. 

Får kanskje bare la denne mann gå..

Be han iallfall gi deg et skikkelig svar på hva han vil og ønsker. Fortsetter han med vage svar så kanskje du skal la han gå. 

Lykke til!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Dolmøy29 skrev (13 timer siden):

Fortsetter han med vage svar så kanskje du skal la han gå. 

Kanskje, eller kanskje ikke?  Kanskje er et av de vageste ord som finnes.  

Anonymkode: ff4d6...a80

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han holder deg litt på vent

Anonymkode: ed103...322

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kanskje, eller kanskje ikke?  Kanskje er et av de vageste ord som finnes.  

Anonymkode: ff4d6...a80

Bytt ut kanskje med bør

AnonymBruker
Skrevet

Ikke send flere meldinger og se om du hører fra han. Hvis ikke, gå videre. 

Anonymkode: ef98f...759

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med han i dag. Deet han sir er at han er redd for at det går for fort fram, men vil fortsettes å treffes.

AnonymBruker
Skrevet

nei

Anonymkode: 07f54...466

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er ikke interessert. 

" Dette går for fort" en en standardfrase for en som ikke er der du er følelsesmessig.

Du vet når en mann er interessert.....alt annet er bare bortforklaringer for deg selv.

Anonymkode: 999d7...17c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...