Gå til innhold

Fetisj for damer med Skinny Jeans.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har det? 

Anonymkode: e9318...62e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen fetisj for meg. Holder lenge med trange bukser. Damer er fine, det er vel ingen fetisj.

Anonymkode: c866e...bdd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fetish for damer med lyseblå jeans, men de trenger ikke være skinny. 

Anonymkode: 00620...244

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men har du egentlig en fetish, eller er det bare at du tenner på/liker det? Når man har en fetish så er det gjerne sånn at man ikke fungerer seksuelt uten den tingen man har fetish for... https://sml.snl.no/fetisjisme#:~:text=Erotisk fetisjisme er et seksuelt,%2C fetisjer%2C er til stede.&text=De vanligste kroppsdelene som for noen får en fetisjistisk betydning er føttene.

Anonymkode: c7a5b...6f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men har du egentlig en fetish, eller er det bare at du tenner på/liker det? Når man har en fetish så er det gjerne sånn at man ikke fungerer seksuelt uten den tingen man har fetish for... https://sml.snl.no/fetisjisme#:~:text=Erotisk fetisjisme er et seksuelt,%2C fetisjer%2C er til stede.&text=De vanligste kroppsdelene som for noen får en fetisjistisk betydning er føttene.

Anonymkode: c7a5b...6f8

Nåh, ok. Da er det nok ikke tilfellet allikevel. Jeg kan godt tenne ellers også, jeansen er en "bonus", så å si. Jeg står korrigert, som de sier i utlandet. xD 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fetisj for damer i jeans, uansett farge på jeansen

Anonymkode: 78db3...1c6

Gjest Gyros
Skrevet

Ridebukser, men også lyse jeans med blomster☺️

Skrevet

Skinnbukser er nam nam👌👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og elsker trange jeans. Synes det er deilig å gå med. 

Anonymkode: 71421...d49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trange kvinner i jeans 😋

Anonymkode: 6f05e...6b2

AnonymBruker
Skrevet

Det er synd for deg, for skinny jeans er ut! 

Anonymkode: 3ec69...1e1

Skrevet

Elsker damer med trange treningsbukser og pysjbukser🤭

Gjest Paramount
Skrevet

AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 1.36):

Lyse farger er fint, helst slitt lys grå. Det som kaltes stonewashed en gang i tiden. Sjelden voksne damer bruker slike klær. De kommer fram når det er snakk om oppussing, tur i marka eller hagearbeid ol. Buksene må være ekstremt trange, og det er de ofte, fordi de ble kjøpt for noen år siden, og passer ikke like godt lenger :) . Sammen med den lyse fargen fremhever det de deiligste og mest intime kurvene ned til minste detalj ;).

Skrevet
7 hours ago, Paramount said:

Lyse farger er fint, helst slitt lys grå. Det som kaltes stonewashed en gang i tiden. Sjelden voksne damer bruker slike klær. De kommer fram når det er snakk om oppussing, tur i marka eller hagearbeid ol. Buksene må være ekstremt trange, og det er de ofte, fordi de ble kjøpt for noen år siden, og passer ikke like godt lenger :) . Sammen med den lyse fargen fremhever det de deiligste og mest intime kurvene ned til minste detalj ;).

Helt nydelig å se på🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...