AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Jeg har en kompis som nærmest slutter å sende meldinger/snap hver gang han er i et forhold. Da han ble singel for 4-5.mnd så sendte han flere meldinger/snap om dagen. Før det hørte jeg nesten ikke fra han på 2år, for da var han i et forhold. Nå er han i et nytt forhold, så nå har han sluttet å sende ting igjen. Selv om vi ikke treffes så mye, så er det jo hyggelig å kunne snakke sammen. Flere som har opplevd det? Eller er dere sånn selv? Hva er isåfall årsaken? Med hun forrige så lurte jeg litt på om det var hennes krav, men siden det skjer igjen så begynner jeg å lure på om det er han selv som ikke orker å ha kontakt med folk når han har kjærest. Selv er jeg gift, men føler uansett det er koselig å ha kontakt med fler enn bare den jeg bor sammen (altså ikke seksuelt om noen skulle få for seg det) 😂 Anonymkode: f0e7e...b87
Jaytee Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Finnes enkelte som blir så oppslukt av hverandre at de glemmer at det finnes en verden utenfor boblen deres.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Det kan de bare gjøre, men når forholdet tar slutt, kommer de løpende tilbake og da er det bare å ignorere 😜 Anonymkode: 4b4bb...9f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå