AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Hadde noen av dere et slags nedpress også? Jeg har ikke tatt en test enda fordi jeg har blitt skuffet før. Imorgen er jeg to dager over ikm og skal evt teste. Har svake murringer, ikke så vondt. Men har nedpress på en måte i skambeinet ofte, eller beinet ved leppene eller hvordan jeg skal forklare det. Er det noen av dere som har hatt det slik og var gravid? Anonymkode: f9466...192
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Det kan jeg faktisk ikke huske (er i uke 37 nå..) men husker at murringer, stikkinger og en slags «bevegelse»/ følelse av at «noe skjer» i magen var mine første gravidsymptomer Anonymkode: 08e5c...6d1
watermeloon Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Hadde ikke nedpress, men murringer og følelsen av å være "støl" I magen
Niny Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Murringer og skarpe stikkinger var det så tidlig, samt hypersensitive bryst. Kan ikke huske å ha kjent noe form for nedpress annet enn når det er altfor lenge siden dotur i forbindelse med forstoppelse. Er uke 18 nå 🥰
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Jeg hadde det sånn nå som jeg er gravid med nummer to. En form for nedpress og smerter i skjeden de første ukene. Gikk over etter ca uke 10 Anonymkode: 0b45c...657
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Det er litt vanskelig å vite akkurat hva du mener med nedpress. Men jeg husker i hvert fall at jeg hadde følelsen av at mensen var på vei, det kjentes som om noe var på vei ut, og jeg gikk ofte og sjekket om jeg hadde begynt å blø. Jeg hadde vondt, og en slags slitenhetsfølelse helt nederst i magen. Det er vanskelig å forklare, altså 😅 Det kjentes ganske likt som rett før mensen kommer. Anonymkode: 5589f...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå