AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Hvis han inviterer og jeg takker nei fordi jeg er sliten eller ikke har lyst eller ikke er i form, så spør han 9 av 10 ganger "men kan jeg få en avsuging?" Jeg skjønner det ikke... det er jo nesten like mye "arbeid" å suge som å ha samleie, hvorfor skulle jeg orke det ene men ikke det andre? Nesten mer slitsomt å suge egentlig, det tar ofte lang tid og blir så stiv i nakken. Skulle likt å se han slikke meg uten å få noe tilbake, det har aldri skjedd. Får dårlig samvittighet av å si nei også. Suger jevnlig altså, men da på mitt initiativ fordi jeg har lyst til å være god mot han. Og da er jeg eller blir jeg tent selv og synes ikke det er ekkelt eller plagsomt. Det å gi etter å ha sagt nei plager meg av en grunn jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Utføre en seksuell handling selv om jeg ikke har lyst til å være seksuell. Føler meg litt ekkel og brukt kanskje? Er det teit? Vet ikke helt hva jeg føler eller hvordan jeg skal ta det opp med han. Anonymkode: e0d82...f9d 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Jeg suger ofte typen min selv om jeg ikke har lyst på sex eller om jeg har mensen. Han har større sexlyst enn meg så da gir jeg han en hjelpende hånd i form av sug eller runk. Aldri følt meg ekkel eller brukt av den grunn, det er jo kjæresten min liksom. Men jeg gjør det jo ikke om jeg ikke vil eller synes det er ekkelt. Anonymkode: 2acc9...da2 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Jeg hjelper gjerne typen selv om jeg ikke har lyst selv. Noen ganger er jeg bare ikke like kåt og orker ikke å bygge opp til det, men en runk eller eventuelt avsugning krever ikke så mye. Kjæresten min gjør det også for meg, selv om det selvsagt er sjelden. Jeg synes ikke det er noe galt at kjæresten din spør. Det viktige her er kommunikasjon rundt din dårlige samvittighet og hans følelser om du sier nei. Du skal ikke trenge å få dårlig samvittighet. Kanskje en avtale om at hvis han er kåt, men ikke du, så kan du tilby å hjelpe ham hvis du føler for det? Anonymkode: b1e18...01f 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Å gjøre seksuelle handlinger uten å være kåt er oppskriften på å ødelegge sexlysten min for en stund i vertfall. Akkurat som om det tar bort leken og spenningen ved sex. Føler jeg har mye mer glede av sex etter at jeg begynte å kun gjøre det når begge ville. Anonymkode: 4faea...395 21
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Ikke faen. Hadde blitt sur hvis det hadde fortsatt som en "ting" Anonymkode: eb730...8d0 10
Gjest Fnuggolina Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Dette hadde vært enorm dealbreaker for meg altså. Oralsex=sex, så hvorfor i alle dager skal jeg ha lyst på sex når jeg nettopp sa: IKKE lyst på sex? Jeg tenker det sier utrolig mye om sosiale antenner og manglende respekt. Også for seg selv 🤷♀️ Når hører man om kvinner som bare «kan du gi meg oralsex da» om partneren sier en ikke har ork og lyst på sex? Så sjukt avtennende 🙈
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 Fnuggolina skrev (4 minutter siden): Dette hadde vært enorm dealbreaker for meg altså. Oralsex=sex, så hvorfor i alle dager skal jeg ha lyst på sex når jeg nettopp sa: IKKE lyst på sex? Jeg tenker det sier utrolig mye om sosiale antenner og manglende respekt. Også for seg selv 🤷♀️ Når hører man om kvinner som bare «kan du gi meg oralsex da» om partneren sier en ikke har ork og lyst på sex? Så sjukt avtennende 🙈 Har blitt spurt om å gi kvinner oralsex veeldig mange ganger når jeg i utgangspunktet ikke orker sex. Jammen jeg er så kåt, er ofte argumentet Anonymkode: a5b59...3aa 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 Nei betyr nei. Jeez, er han lam i hendene eller? Anonymkode: 31163...2e9 13
tirben Skrevet 29. mai 2021 #9 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei betyr nei. Jeez, er han lam i hendene eller? Anonymkode: 31163...2e9 🤣🤣🤣 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #10 Skrevet 29. mai 2021 Gjør ikke ting jeg ikke har lyst til å gjøre altså. Anonymkode: a8e00...66d 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 29. mai 2021 #11 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har blitt spurt om å gi kvinner oralsex veeldig mange ganger når jeg i utgangspunktet ikke orker sex. Jammen jeg er så kåt, er ofte argumentet Anonymkode: a5b59...3aa Seriøst? For noen idioter dere finner
Frekkulf Skrevet 29. mai 2021 #12 Skrevet 29. mai 2021 Ser det er mange jenter her som er villige til å hjelpe typen når de ikke selv har behov for sex. Det er flott. Flinke piker. Det etui det er forhold handler om. Og støtte hverandre og strekke seg litt lenger for å hjelpe hverandre.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #13 Skrevet 29. mai 2021 Hvis alternativet er å suge så lar jeg han bare ta meg bakfra istedenfor. Da kan jeg legge hodet på puta og slappe av til han har tømt seg. Ja det gjør at jeg føler meg brukt og ekkel og trist for at han ikke respekterer meg og følelsene mine nok til å ta et nei. Men det hadde jeg følt om jeg sugde han også. Så da kan jeg like gjerne bare la ham ta for seg mens jeg prøver å få slappet av sånn som jeg hadde lyst til. Anonymkode: e4c45...b43 4
Trolltunge Skrevet 29. mai 2021 #14 Skrevet 29. mai 2021 Frekkulf skrev (5 minutter siden): Ser det er mange jenter her som er villige til å hjelpe typen når de ikke selv har behov for sex. Det er flott. Flinke piker. Det etui det er forhold handler om. Og støtte hverandre og strekke seg litt lenger for å hjelpe hverandre. Nå er det virkelig ikke alle menn som kommer på få minutter. Om jeg er sliten og ikke orker sex forventer heldigvis ikke min kjære at jeg suger eller bruker hendene i den tiden som han trenger. Jeg vil virkelig si at vi støtter og hjelper hverandre generelt, selv om for sliten til å ha sex respekteres. Begge veier. Det skjer ikke så ofte, ettersom begge stort sett stiller seg åpne for å bli kåte selv om man i utgangspunktet ikke er det, om den andre har lyst. For sliten, det respekteres imidlertid 100%. Å kreve sex når den andre er altfor sliten er heller ikke å "hjelpe og støtte hverandre". Slikt skal gå to veier. Det er dumme piker som utfører seksuelle handlinger på egen bekostning. Ikke flinke. Mannen er dessuten ingen god partner som maser om sex av sliten partner. Hvor er støtten han gir henne i det? Bare menn som skal få hjelp og støtte i sine behov? Søvn er faktisk et viktigere primærbehov enn sex. 17
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #15 Skrevet 29. mai 2021 Synes det er greit. Mannen har jo lyster. Blir både oral og anal på han når jeg for eksempel har mensen. Såpass burde en mann forvente Anonymkode: 2ef31...ecf 2
Trolltunge Skrevet 29. mai 2021 #16 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Synes det er greit. Mannen har jo lyster. Blir både oral og anal på han når jeg for eksempel har mensen. Såpass burde en mann forvente Anonymkode: 2ef31...ecf Sa en mann, eller en pick me jente. Det blir gjerne sex på min også selvom jeg har mensen, om jeg har lyst. Har jeg ikke lyst kan han ikke forvente noe som helst seksuelt, med mindre han klarer å lokke frem interesse og kåthet. Det er imidlertid ikke fordi jeg er en så søt og snill kjæreste som setter meg selv og egne behov til side fordi "mannen har jo lyster". Det har vi begge, og respekt nok for hverandre til å ivareta hverandre på ALLE måter. Ikke minst ivareta hverandres seksualitet og lyst. Ikke kreve sex som ødelegger slikt, når den andre er altfor sliten. Alt fra seksuelle behov til søvnbehov og gjensidig respekt og omsorg ivareras gjensidig. 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #17 Skrevet 29. mai 2021 Altså, hvis jeg sier nei til sex så sier jeg nei til all form for sex. Så enkelt er det. Et nei respekteres her i hus, om det er jeg eller han som er for sliten Anonymkode: dc0b9...e3a 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #18 Skrevet 29. mai 2021 Bare det at han kaller det avsugning hadde vært nok til å takke nei for meg. En BJ er jo mye mer jobb enn samleie, hvis jeg er sliten er den eneste måten å overtale meg på at han gjør den største jobben. Altså starter med forsiktig forspill, så jeg blir kåt uten å gjøre stort, og da kan jeg jo bare ligge der mens han puler meg. Å foreslå at jeg skal jobbe mest, når jeg allerede har sagt at jeg ikke orker er jo meningsløst. Hvis jeg vil mest er jeg selvsagt innstilt på at jeg jobber mest. Anonymkode: 1dfac...421 14
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #19 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis han inviterer og jeg takker nei fordi jeg er sliten eller ikke har lyst eller ikke er i form, så spør han 9 av 10 ganger "men kan jeg få en avsuging?" Jeg skal ærlig innrømme at jeg har gjordt det tidligere. Men jeg tror ikke jeg kom til 9 ganger før jeg fikk en forklaring på hvorfor det ikke var aktuelt. Det handler muligens om forskjellen i hvordan seksualiteten hans og din fungerer. Fra mitt ståsted er dette noe jeg ville forventet og ville innfridd hvis jeg sa nei til sex. Eeeeeller at han er en tulling. Det er noe i læreprosessen her som skurrer. Anonymkode: fa57d...1aa
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #20 Skrevet 29. mai 2021 Takk for svar, dere Mulig at jeg ble litt ekstra oppgitt pga. han har vært i dårlig form en ukes tid og derfor ikke orket eller hatt lyst på sex. Men nå er formen på vei opp og da er det tilbake til normalen. Jeg var ekstra trøtt den kvelden og var på vei i seng da han spurte. Så... følte meg vel litt... ja, vet ikke helt. Anonymkode: e0d82...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå