AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Del Skrevet 28. mai 2021 Hvorfor klarer så få å ha begrepene på plass topping differensiering selektering oppflytting hospitering https://www.tv2.no/v/1658256/?fbclid=IwAR2WIsu114VO_s9jJzfElS6w9LOJAQ20tmgHx0x7YulWQA02MklY1AXsKDg Mine barn trener i breddeklubb, tilbys kun 2 treninger i uka. Det er lov med mer, men kun gjennom Akademi etter skolen, lagsoverskridende ekstratrening og sonetiltak /kretslag eller hospitering. (Hvor alt unntatt hospitering koster mye mer enn flere treningstimer med lag) Hadde gjerne sett at klubben kunne tilby mer så laget samlet kunne trent mer. Min yngste må derfor forholde seg til 3-4 ulike treningsgrupper på ekstremt ulikt nivå og aldersforskjell på 4+år for å trene ønsket mengde og flere av gruppene er også så små at differensiering ikke er mulig. Andre steder ser jeg breddeklubber tilby mange fler treninger per uke enn 2 uten at noen roper om topping, Vil gjerne ha diskusjon på de ulike begrepene og TV2 sin sending (som jeg synes har blandet begrepene) Hva er også breddetilbud og hva er toppet tilbud osv Anonymkode: babb7...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå