Neteas Skrevet 28. mai 2021 #1 Del Skrevet 28. mai 2021 Måtte ta medisinsk abort for å avbryte svangerskap i uke 10. Medisinsk grunn. Dere som har blitt gravide på nytt etterpå, hvor lang tid brukte dere? Dette er nå 3 uker siden. Blødde som jeg skulle i tre-fire dager. Så har det kommet litt lysebrun utflod innimellom. To uker etterpå var livmoren tom, ble undersøkt med innvendig ultralyd. Nå har jeg hatt litt svakt rosa på papiret i fem dager, er neppe mens. Hatt litt sex fra dag 10 og har nå blendahvite tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. mai 2021 #2 Del Skrevet 28. mai 2021 Tok 9 måneder å bli gravid på nytt igjen etter min MA i uke 9. Og etter abort i uke 14 tok det 8 måneder. Men det kunne like gjerne vært færre måneder. Jeg fikk eggløsning ganske som normalt rett etterpå (første syklus etter abortene kom den litt sent). Og i teorien har man jo like stor sjanse for klaff på hver eggløsning (20%). Det viktigste er altså å kartlegge eggløsningen så godt man kan, og hvis man syns tester/temping er stress, så ha jevnlig sex. Håper det klaffer på nytt igjen snart for deg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Del Skrevet 29. mai 2021 Tok 2 måneder for meg å bli gravid etter MA i uke 9. Anonymkode: 0f737...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Del Skrevet 29. mai 2021 Tok meg fire måneder etter MA uke 9. Fikk ikke normal syklus før etter tre måneder Anonymkode: 63bc1...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neteas Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 29. mai 2021 Må smøre meg med tålmodighet forstår jeg :) Pga alderen min vil jeg prøve kun ut 2021. Alltid blitt lett gravid, men blir sikkert ikke gravid nå som vi prøver. Aldri sjekket når eggløsning er, men det må jeg kanskje finne ut av. Skulle ønske den satt før mens, på første eggløsning 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 30. mai 2021 #6 Del Skrevet 30. mai 2021 Prøvde ikke før jeg hadde hatt menstruasjon igjen, men da satt den og sitter fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Del Skrevet 30. mai 2021 Tok meg to måneder etter MA i uke 9. Endte dessverre i SA. Anonymkode: 0f737...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Del Skrevet 30. mai 2021 5 år etter MA her 😥 Anonymkode: 7f45a...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå