AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Jeg har blitt veldig kjukk, og bruker xxl-xxxl i klær. Jeg sliter med å finne en fin stil som ikke består av joggebukser og hettegensere. Hva slags klær går dere i til vanlig? Ønsker å kunne kle meg kult, uten å se ut som en slask eller ett telt. Samtidig er jeg usikker på hvordan jeg kan kle denne kroppen. 🙄 Anonymkode: 14bfa...855
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har blitt veldig kjukk, og bruker xxl-xxxl i klær. Jeg sliter med å finne en fin stil som ikke består av joggebukser og hettegensere. Hva slags klær går dere i til vanlig? Ønsker å kunne kle meg kult, uten å se ut som en slask eller ett telt. Samtidig er jeg usikker på hvordan jeg kan kle denne kroppen. 🙄 Anonymkode: 14bfa...855 Tjukk* Anonymkode: 679f8...263 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjukk 🙈 Anonymkode: 79979...25e Samma det vel. Du skjønner vel spm? Hvilken alder og hvilket kjønn er du? Og hva slags stil syns du er fin? Anonymkode: 81f77...b68 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samma det vel. Du skjønner vel spm? Hvilken alder og hvilket kjønn er du? Og hva slags stil syns du er fin? Anonymkode: 81f77...b68 Hvorfor trenger du å vite min alder og kjønn? jeg syns at en overvektig kropp absolutt ikke skal gjemmes bort i joggebukse og hettegenser, for det ser på ingen måte bedre ut. Hos kvinner er høytlivsbukser med litt videre ben og klær som viser midjen, bedre enn skinny jeans og rette topper. Menn bør unngå for stramme overdeler, det er ingenting pent med skjorter som spriker, men man ble også passe på at en t-skjorte ikke blir som en sekk. Generelt bør man kle seg etter sin smak og hva man er komfortabel med, det hjelper ikke at en fremmed mener at noe er pent om du selv ikke liker det. Anonymkode: 79979...25e 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 Jeg liker kjoler Helst noen som har går ut videre nederst, og som understreker midjen, eller rett under bysten ettersom hva din kroppsfasong kler best. Pluss, det er utrolig komfortabelt samtidig som du ser litt orntelig kledd ut Anonymkode: 6b7c6...0d0 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor trenger du å vite min alder og kjønn? jeg syns at en overvektig kropp absolutt ikke skal gjemmes bort i joggebukse og hettegenser, for det ser på ingen måte bedre ut. Hos kvinner er høytlivsbukser med litt videre ben og klær som viser midjen, bedre enn skinny jeans og rette topper. Menn bør unngå for stramme overdeler, det er ingenting pent med skjorter som spriker, men man ble også passe på at en t-skjorte ikke blir som en sekk. Generelt bør man kle seg etter sin smak og hva man er komfortabel med, det hjelper ikke at en fremmed mener at noe er pent om du selv ikke liker det. Anonymkode: 79979...25e Jeg mente å spørre TS, så etterpå at det så ut som om jeg spurte deg, beklager det🙂 Anonymkode: 81f77...b68
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 Denne tråden lagde du kun for å få bruke ordet "kjukk". Jeg vet det fordi jeg har gjort det samme. Anonymkode: 25aaa...4de 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tjukk* Anonymkode: 679f8...263 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kjukk 😂😂 Anonymkode: fdf26...863 Jada, i tillegg til å være TJUKK er jeg full av dysleksi 🙄😅 Anonymkode: 14bfa...855 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #11 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Samma det vel. Du skjønner vel spm? Hvilken alder og hvilket kjønn er du? Og hva slags stil syns du er fin? Anonymkode: 81f77...b68 Jeg er 34 år, kvinne. Jeg sliter vel rett og slett med å finne meg en stil, føler jeg er for tjukk for alle stiler. Vil se ordentlig ut, samtidig vil jeg ikke skille meg ut. Anonymkode: 14bfa...855
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #12 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Denne tråden lagde du kun for å få bruke ordet "kjukk". Jeg vet det fordi jeg har gjort det samme. Anonymkode: 25aaa...4de Nei, det var absolutt ikke meningen. Anonymkode: 14bfa...855
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #13 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 34 år, kvinne. Jeg sliter vel rett og slett med å finne meg en stil, føler jeg er for tjukk for alle stiler. Vil se ordentlig ut, samtidig vil jeg ikke skille meg ut. Anonymkode: 14bfa...855 Har du noen du kan shoppe med? Noen som kan være helt ærlige med deg? Anonymkode: 79979...25e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #14 Skrevet 28. mai 2021 Det er en uting å mase om rettskrivning istedetfor å svare på problemstillingen. Håper du får noen nyttige svar, Ts Liker du å gå i kjole forresten? Kjole med snitt som passer ens kropp er ofte veldig kledelig. Anonymkode: ba52f...513 5
GammelKaktus Skrevet 28. mai 2021 #15 Skrevet 28. mai 2021 Jeg er tjukk og kler meg som regel i jeans og genser/skjorte/bluse, alt ettersom. Eller hvis jeg er i humør kjole og skjørt, så akkurat det samme som når jeg var relativt tynn i et par år. 😄 2
Othea Skrevet 28. mai 2021 #16 Skrevet 28. mai 2021 Jeg er tykk og jeg går mye i joggebukse og hettegenser. Om sommeren er det t shorte og kortere joggebukser🙈
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #17 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er 34 år, kvinne. Jeg sliter vel rett og slett med å finne meg en stil, føler jeg er for tjukk for alle stiler. Vil se ordentlig ut, samtidig vil jeg ikke skille meg ut. Anonymkode: 14bfa...855 Ser at de har mye fint i klassisk stil på ellos😊Syns det er fint med enkle bukser og bluser/skjorter for en elegant og nøytral stil uansett kroppsfasong. https://www.ellos.no/dame/plus-curves Og så syns jeg IKKE at det går an å være for tjukk til å ha en stil. Så lenge du har kropp har du stil😉 Anonymkode: 81f77...b68 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #18 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har blitt veldig kjukk, og bruker xxl-xxxl i klær. Jeg sliter med å finne en fin stil som ikke består av joggebukser og hettegensere. Hva slags klær går dere i til vanlig? Ønsker å kunne kle meg kult, uten å se ut som en slask eller ett telt. Samtidig er jeg usikker på hvordan jeg kan kle denne kroppen. 🙄 Anonymkode: 14bfa...855 det kommer jo an på hvordan kroppen din ser ut? Jeg har bmi på 35, men har fortsatt midje, og proporsjonene (benlengde ift torso mener jeg) er jo som de alltid har vært, så jeg har ikke egentlig skiftet stil. Har oppdaget at det er mest flatterende med klær som er innsvinget, selv som det er fristende å gjemme seg i mer teltlignende plagg. Anonymkode: f6c3a...712 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #19 Skrevet 29. mai 2021 Hvor tjukk er du da? Kroppsfasong har jo også litt å si, men synes ofte tjukke kvinner ser veldig bra ut i lange kjoler. Anonymkode: 5d97c...f3a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #20 Skrevet 29. mai 2021 2xl sjorter, og elers 2xl bukser! Anonymkode: d6920...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå