Gå til innhold

First Price, Coop og Rema 1000 kroneis.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

VS orginale Henning Olsen kroneis. Hvordan er disse i forhold? Blir det en skuffelse på smak i forhold til orginalen?

Anonymkode: 14385...df7

Skrevet

Vet ikke. Men jeg synes at all småis (og softis) fra de store produsentene er verd å styre unna, ettersom de inneholder en del uheldige stoffer. Og jeg vil jo tro at First Price, osv. er verre enn Diplom-Is og desslike.

Det er mye bedre å kjøpe fra en iskiosk som lager isen selv. Smaker mye bedre gjør den også.

Skrevet

Jeg har smakt alle billig versjonene og de kan ikke sammenlignes med originalen, er ikke i samme liga en gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk ikke at rema 1000 sin jordbær kroneis er så langt ifra den orginale.

sandwichen til rema 1000 derimot var ikke spiselig.

Anonymkode: 326c7...84f

Skrevet

Synes ofte kjeksen er seig på billigmerkene

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er Diplom-Is som er den originale kroneisen, Henning Olsen og andre is produsenter har bare dårlige etterligninger. 

Anonymkode: 311f4...fa5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er Diplom-Is som er den originale kroneisen, Henning Olsen og andre is produsenter har bare dårlige etterligninger. 

Det stemmer at Slotts-is var først ute med å produsere isen Diplomat som senere ble til Krone-is, men det er Hennig-Olsen sin variant som er den beste. Så det så. :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte coop kroneis i går og angrer, lite krem som smaker mindre vanilje enn orginalen og kjeksen smaker sukker, aldri mer billig variantene for meg, ble skuffet.

Anonymkode: c5add...d01

Skrevet

Jeg merker ikke så stor forskjell på kroneisen til Rema og Hennig Olsen/Diplom is, men merker veldig forskjell på fløteisen. Liker ikke fløteisen til First Price og Coop, men Rema sin Prima er god (ikke like god som Hennig Olsen/Diplom is da). 

Skrevet

Synes Coop og Rema sine er veldig gode. First Price er ikke så god.

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 0.37):

Enig med deg, men det er vel litt pga at jeg er oppvokst med Diplom-is at jeg liker den best.

nå er det mest Hennig Olsen is å få kjøpt her.. og billigmerkene har jeg ikke smakt, unntatt fra isbilen, og den likte jeg ikke noe særlig.

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet

Isbjørn-isen er helt forferdelig. Nesten rotten. 

Anonymkode: 04efe...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...