Gå til innhold

Hva gjør man enkelte venner til ungen ødelegger tingene hans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder en unge. Nylig tok vedkommende å rappet mobilen ut av henda til min sønn og kastet den til en annen og den datt i bakken og knuste. Vi lot det passere og betalte reparasjonen selv, uten å gi beskjed til foreldra. Nå så så dreiv ha å syklet inn i en dyr gjenstand som tilhører min sønn gjentatte ganger, og det endte med at et helt deksel sprakk og ble ødelagt. Dette er en dyr gjenstand. Denne ungen eier ikke grenser hjemme og jeg mistenker en diagnose her. Men hva gjør jeg? Dritt lei av å betale for ugang gjort av denne ungen. Skal jeg ringe foreldra og kreve betaling? Kan nevne at vedkommende har en historikk på seg med å ødelegge andres gjenstander bla knuse vinduer og kaste Stein på biler også. Er snart tenåringer.

Anonymkode: cad11...bc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette gjelder en unge. Nylig tok vedkommende å rappet mobilen ut av henda til min sønn og kastet den til en annen og den datt i bakken og knuste. Vi lot det passere og betalte reparasjonen selv, uten å gi beskjed til foreldra. Nå så så dreiv ha å syklet inn i en dyr gjenstand som tilhører min sønn gjentatte ganger, og det endte med at et helt deksel sprakk og ble ødelagt. Dette er en dyr gjenstand. Denne ungen eier ikke grenser hjemme og jeg mistenker en diagnose her. Men hva gjør jeg? Dritt lei av å betale for ugang gjort av denne ungen. Skal jeg ringe foreldra og kreve betaling? Kan nevne at vedkommende har en historikk på seg med å ødelegge andres gjenstander bla knuse vinduer og kaste Stein på biler også. Er snart tenåringer.

Anonymkode: cad11...bc2

Ja, ring foreldrene.  Men jeg er redd for at du ikke kan regne med å få særlig medhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ringt foreldrene. 

Så hadde jeg ringt bv. Foreldrene trenger tydelig oppfølgning om dette barnet driver på sånt.. Han er snart tenåring, og en tenåring uten grenser kan fort ødelegge livet sitt med å gjøre ugagn og hærverk.  

Anonymkode: f68fe...e59

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt beskjed til foreldre, og tatt en samtale med barnet mitt om at enkelte venner er det ikke verdt å ha.

Anonymkode: 5df7c...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...