AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Hei. Har prøvd å google men klarer ikke falle i ro med det som står. Heldigvis er blodet helt brunt, og ikke rødt ferskt, det er jo et godt tegn?. Men det er ikke «litt» i trusa som det står er vanlig, det er litt mer enn litt, selv om det ikke er en foss heller. Men jeg har ingen smerter i magen. Hadde litt ubehag i magen, men så gikk det bort. Hva tror dere? Jeg tror jeg ca er i uke 5 (uke 6 neste uke) Har ikke hatt en eneste blødning før dette. Anonymkode: 08ca4...935
watermeloon Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Har opplevd at det har gått begge veier. Første gang jeg ble gravid og hadde brun utflod var det MA. Ble gravid igjen i mars og hadde brun utflod fra uke 5 til 9 ca. Denne gang alt bra!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Det er vanlig både ved spontanabort, og når det ikke er spontanabort. Anonymkode: b64d2...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Har opplevd blødninger i begge mine graviditeter (som gikk bra) men var vel noe senere.. sånn i uke 7-8.. med første hadde jeg et hematom i livmor. Blødde da veldig mye gjennom flere uker. Med andremann blødde jeg litt i etterkant av en gynekologtime der det ble utført innvendig ultralyd, altså pga skjøre slimhinner. De sier vel at sa kjennetegnes av økende smerter og blod med typ koagler. Anonymkode: 82ed7...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Jeg hadde en brun blødning i uke 7-8. Hadde en ul time på sykehuset i uke 8 pga at det var ivf, da sa gynekologen at det ikke var farlig når det var brunt blod. Hadde samme blødning i min 2. graviditet i samme tidsrom. Krysser fingrene for at alt går bra hos deg. Lykke til ❤️ Anonymkode: b3394...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 watermeloon skrev (11 timer siden): Har opplevd at det har gått begge veier. Første gang jeg ble gravid og hadde brun utflod var det MA. Ble gravid igjen i mars og hadde brun utflod fra uke 5 til 9 ca. Denne gang alt bra! Åja! Så det er vanskelig å si altså, jeg får bare vente å se ☹️ Blir bekymret. Begynnte å blø brunt igår .. så blødde jeg ingenting på natta, men idag morres begynnte det å blø litt igjen (brunt).. håper virkerelig det ikke er SA 🙏🏼 Vi hadde jo prøvd i 2 år på å bli gravide, og hadde egentlig gitt opp, og ventet på IVF. 🌸 Ts Anonymkode: 08ca4...935
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde en brun blødning i uke 7-8. Hadde en ul time på sykehuset i uke 8 pga at det var ivf, da sa gynekologen at det ikke var farlig når det var brunt blod. Hadde samme blødning i min 2. graviditet i samme tidsrom. Krysser fingrene for at alt går bra hos deg. Lykke til ❤️ Anonymkode: b3394...f0f Åja, takk ❤️ Hadde du bare en liten blødning som varte i 1 dag, eller varte den flere dager? På meg så begynnte det igår, og så fortsatte det idag🥺 har ikke smerter men litt ubehag i magen Ts Anonymkode: 08ca4...935
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 Jeg fikk brun utflod i uke sju første gang jeg ble gravid, det var MA, fosteret ble målt til uke seks. Nå er jeg cirka sju uker på vei og så et bankende hjerte på TUL i går, etter to dager med brun utflod. Anonymkode: 57e7b...d86
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg fikk brun utflod i uke sju første gang jeg ble gravid, det var MA, fosteret ble målt til uke seks. Nå er jeg cirka sju uker på vei og så et bankende hjerte på TUL i går, etter to dager med brun utflod. Anonymkode: 57e7b...d86 Åja💕så det er ikke lett å vite altså:/ hadde du kun brun uflod når du hadde MA? Jeg har og hadde ikke smerter, men mensmurringer, men blir redd uansett 🥺🥺 vurderer å ringe legen imorgen 😕 Ts Anonymkode: 08ca4...935
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #10 Skrevet 31. mai 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Åja💕så det er ikke lett å vite altså:/ hadde du kun brun uflod når du hadde MA? Jeg har og hadde ikke smerter, men mensmurringer, men blir redd uansett 🥺🥺 vurderer å ringe legen imorgen 😕 Ts Anonymkode: 08ca4...935 Jeg hadde kun brun utflod ja, ingen smerter eller noe. Hadde masse graviditetssymptomer, så det var tilfeldigvis en tråd her inne som fikk meg til å bestille TUL, hadde ikke hatt mistanke om at noe var galt hvis ikke. Nå har jeg så å si ingen symptomer på graviditet, så jeg føler det er enda skumlere nå. Faktisk er gravidgreier så mye stress for meg at jeg ikke kommer til å prøve igjen dersom det går galt denne gangen også. Orker ikke gå rundt med tvil og bekymringer Anonymkode: 57e7b...d86
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #11 Skrevet 31. mai 2021 Legen min sa til meg at det er ufarlig med blødnininger til en viss grad, og med smerter - MEN hvis du har blødninger OG smerter(altså mer smerter enn du gir ut fra her, og større blødning med frisk blod ogdå) så kan fet være et dårlig tegn. Anonymkode: c6838...48e
watermeloon Skrevet 31. mai 2021 #12 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 20.31): Åja💕så det er ikke lett å vite altså:/ hadde du kun brun uflod når du hadde MA? Jeg har og hadde ikke smerter, men mensmurringer, men blir redd uansett 🥺🥺 vurderer å ringe legen imorgen 😕 Ts Anonymkode: 08ca4...935 Mensmurringer er vanlig, men oppleves så klart skummelt spesielt sammen med blødning. Alltid lurt å sjekke opp blødninger, hvis du kommer på ultralyd og alt er bra så får du slappet av mer 😊 lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå