AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Vi hadde en veldig nær samtale, min venn og jeg. Jeg fortalte at jeg kunne ha falt for han om han var singel. Sa det veldig lett og ledig uten å legge mye i det, han er jo gift med barn og full pakke og har tenkt på han som veldig opptatt. Derfor var det også "trygt" å si det. Han har stått ved min side i en tid der jeg gikk fra samboer og jeg er nå fri. To uker etter jeg sa dette forteller han meg at han vil ut av ekteskapet og at han har sagt det til kona. Mer vet jeg ikke. Er det grunn til å tenke at dette er påfallende eller bør jeg jage bort den tanken? Kjenner den sniker seg inn av og til... Hilde Anonymkode: 39354...17a
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 28. mai 2021 Gratulerer du planta djevelens frø der og det visste du godt så lykke til. Anonymkode: 1a51b...ba8 63
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Tilbøyelig til å være enig med ovenstående. Det har en sammenheng. Så da er spørsmålet hva du vil gjøre med det? Er han like attraktiv som faktisk single? Anonymkode: bdbc7...6b1 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Hvordan føles det å ha den makten over andre mennesker? Berusende? Anonymkode: 9112a...e65 14
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Hjelpe meg så stygge svar!! Det var han som spurte meg litt flåsete om jeg trodde jeg kunne falt for han. Det var da jeg sa ja men at det var jo helt uaktuelt. Jeg er IKKE forelsket i vennen min eller ute etter noe. At dette skjer skremmer meg. Og fint om dere holder dere til det jeg spør om : har det en sammenheng?. 😔 Anonymkode: 39354...17a 23
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjelpe meg så stygge svar!! Det var han som spurte meg litt flåsete om jeg trodde jeg kunne falt for han. Det var da jeg sa ja men at det var jo helt uaktuelt. Jeg er IKKE forelsket i vennen min eller ute etter noe. At dette skjer skremmer meg. Og fint om dere holder dere til det jeg spør om : har det en sammenheng?. 😔 Anonymkode: 39354...17a Det har ikke noe med deg å gjøre. Anonymkode: b9096...cf7 2
Minitroll Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 Kan hende han spurte om dette fordi han var på grublestadiet allerede. 22
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 Ja det er psykologisk. Men vil du virkelig være den bestevennen som viste seg å ikke kunne være kun venn med en av det motsatte skjønn og som splitter en familie og frarøver barna et felles hjem? Anonymkode: d31c5...1f1 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det er psykologisk. Men vil du virkelig være den bestevennen som viste seg å ikke kunne være kun venn med en av det motsatte skjønn og som splitter en familie og frarøver barna et felles hjem? Anonymkode: d31c5...1f1 Oh dear..snakk om å trekke det langt?.? Jeg har ikke dårlig samvittighet en plass...dette er ene og alene hans valg. Anonymkode: 39354...17a 16
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Skrevet 28. mai 2021 Altså, dette er jo troll lang vei. Hvem signerer innlegget sitt med navn.. 🤣 Anonymkode: 08ae2...282 14
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. mai 2021 #11 Skrevet 28. mai 2021 Min tanke er at han har vert klar for å gå ut av forholdet lenge, men trengte en slags bekreftelse på at han fortsatt er attraktiv for å ta skrittet fullt ut. Hvis det var fordi han ville ha deg istedenfor hadde han vel sakt det i samtalen hvor han sa at han ville skilles?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #12 Skrevet 28. mai 2021 Gratulerer med ny kjæreste! Anonymkode: 7e101...1c8 4
Hannah80 Skrevet 28. mai 2021 #13 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Altså, dette er jo troll lang vei. Hvem signerer innlegget sitt med navn.. 🤣 Anonymkode: 08ae2...282 Hilde gjør. 27
Gjest O.G. Skrevet 28. mai 2021 #14 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hjelpe meg så stygge svar!! Det var han som spurte meg litt flåsete om jeg trodde jeg kunne falt for han. Det var da jeg sa ja men at det var jo helt uaktuelt. Jeg er IKKE forelsket i vennen min eller ute etter noe. At dette skjer skremmer meg. Og fint om dere holder dere til det jeg spør om : har det en sammenheng?. 😔 Anonymkode: 39354...17a Ja.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #15 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vi hadde en veldig nær samtale, min venn og jeg. Jeg fortalte at jeg kunne ha falt for han om han var singel. Sa det veldig lett og ledig uten å legge mye i det, han er jo gift med barn og full pakke og har tenkt på han som veldig opptatt. Derfor var det også "trygt" å si det. Han har stått ved min side i en tid der jeg gikk fra samboer og jeg er nå fri. To uker etter jeg sa dette forteller han meg at han vil ut av ekteskapet og at han har sagt det til kona. Mer vet jeg ikke. Er det grunn til å tenke at dette er påfallende eller bør jeg jage bort den tanken? Kjenner den sniker seg inn av og til... Hilde Anonymkode: 39354...17a Påfallende? Det er sånn det går i 9/10 tilfeller når man skal være venn med noen av motsatt kjønn. Gled deg til å bli kjæreste med han og så forteller han om den nye bestevenninnen sin Anonymkode: fb497...9a0 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #16 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hjelpe meg så stygge svar!! Det var han som spurte meg litt flåsete om jeg trodde jeg kunne falt for han. Det var da jeg sa ja men at det var jo helt uaktuelt. Jeg er IKKE forelsket i vennen min eller ute etter noe. At dette skjer skremmer meg. Og fint om dere holder dere til det jeg spør om : har det en sammenheng?. 😔 Anonymkode: 39354...17a Men da må du presentere hva som ble sagt på en riktig måte. Ikke komme etterpå med forklarende info. Men seriøst; han spør om det og du må lufte på KG om det er en sammenheng? Virker som troll. Anonymkode: bdbc7...6b1 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #17 Skrevet 28. mai 2021 Merkelig spørsmål å komme med i et vennskap uansett kjønn, jeg har aldri blitt spurt eller spurt selv om dette av mine venner, så tenker at her ligger det mer bak. Anonymkode: 303a7...6de 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #18 Skrevet 28. mai 2021 Hva med å spørre han om det er derfor han vil gå fra kona? Mvh Eva Anonymkode: 6ca44...dfa 23
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #19 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hjelpe meg så stygge svar!! Det var han som spurte meg litt flåsete om jeg trodde jeg kunne falt for han. Det var da jeg sa ja men at det var jo helt uaktuelt. Jeg er IKKE forelsket i vennen min eller ute etter noe. At dette skjer skremmer meg. Og fint om dere holder dere til det jeg spør om : har det en sammenheng?. 😔 Anonymkode: 39354...17a Det er jo stor forskjell på at han spør deg om det og at du utav det blå forteller at du kunne falt for han. Med denne ekstra informasjonen så jan det høres ut som om det påvirket handlingene hans. Enten fordi han er gira på deg eller fordi du gav han bekreftelse på at han har draget slik at han kan finne seg ei ny. Hilsen Line Anonymkode: 5c2b4...365 8
Hannah80 Skrevet 28. mai 2021 #20 Skrevet 28. mai 2021 En merkelig ting å si til venner, sånn i utgangspunktet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå