AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Skumbæsj, poopfoam, foamy mustard, altså dette er ord som beskriver avføringen. Han er 11 uker og blir fullammet. Fargen er lik bergbys sennep og skummer som elvital sjampo. Er dette normalt? Det høres ut som hårskum når han presser det ut. Han har ingen tegn til ubehag, han er blid og glad hele tiden 😊 Beklager for detaljert beskrivelse, men det måtte til. Anonymkode: 2e844...7e7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Ja, det høres egentlig ut som en presis beskrivelse av bæsjen til mine babyer. Sennepsgul er visst flott. Skum kan bety et eller annet som jeg ikke husker mer. Jeg leste om det fordi jeg også lurte veldig på om det skulle se sånn ut. Men jeg har to friske barn på ett og tre nå til tross for skummende avføring den første tiden, så her var det visst normalt Anonymkode: 09ba5...267
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Det er helt vanlig med sennepsgul, halvflytende, litt kornete bæsj som sprutes ut som ketchup av en nesten tom flaske. Skummende er også vanlig i starten. Les mer om avføring her https://ammehjelpen.no/avforing-hos-barnet/ Anonymkode: d769c...4e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå