Gå til innhold

Når tror dere reising kommer tilbake til normalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke før de fleste (70%) i alle land er vaksinert? Vil ikke de fleste arrangementer med mange deltakere avlyses utover høsten i de fleste land?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Corona er så smittsomt at vi må nok godt over 70%

• Liker 1
Skrevet
prt90 skrev (17 minutter siden):

Corona er så smittsomt at vi må nok godt over 70%

Så det vil ta kanskje frem til neste sommer? 

Skrevet

I hvert fall ikke før neste år tror jeg. Vaksineringen går utrolig tregt i Norge, og nå er den indiske varianten ansvarlig for en ny potensiell bølge i Storbritannia.

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet

Kjenner jeg driter i det nå. Det kommer alltid en sjanse neste år :) 

Skrevet

Jeg tror at det kanskje blir normalt om fem år. Men jeg vet ikke. Føler det bare på meg når det blir så mange forskjellige mutasjoner.🙈

• Liker 1
Skrevet
Othea skrev (42 minutter siden):

Jeg tror at det kanskje blir normalt om fem år. Men jeg vet ikke. Føler det bare på meg når det blir så mange forskjellige mutasjoner.🙈

Det kan komme mutasjoner vaksinen ikke biter på og da har vi et problem.

Skrevet
Callisto83 skrev (53 minutter siden):

I hvert fall ikke før neste år tror jeg. Vaksineringen går utrolig tregt i Norge, og nå er den indiske varianten ansvarlig for en ny potensiell bølge i Storbritannia.

Tror du det blir lockdown i flere europeiske land inkl Norge til høsten når det indiske får herje i sommer?

Gjest Gagaen
Skrevet

Jeg HÅPER at verden har lært noe. Lært at å drive å reise verden rundt får følger, at man må begynne å leve et annet liv. For en slik pandemi vil vi IKKE ha engang til. Det er for ødeleggende for menneskeheten! 

La de pokkers penger være penger å lev og reis i eget land og slutt å være så ego. " bare JEG har det bra, så kan hele verden gå til H......! " 

Skrevet

Satser på september og jeg gleder meg allleredd 🥰 

Gjest Albbas
Skrevet

Jeg tror mange kommer til å dra på høstferie utenlands i år (og prisene skyte til værs) , men at det tar noen år før vi er helt tilbake på normalen 

Skrevet
i1993fødtesuranus skrev (36 minutter siden):

Det kan komme mutasjoner vaksinen ikke biter på og da har vi et problem.

Det vil stadig komme nye varianter, og det blir nok gradvis strengere mhp utenlandsreiser, Kanskje blir slik ferdsel forbudt for all fremtid allerede fra i sommer. Det er godt vi har Internett, slik at et forbud mot utenlandsreiser ikke hindrer møter på tvers av landegrensene.

Skrevet

Tror det kan ta 1-2 år i beste fall. Det er fortsatt minoriteten som er vaksinert i de fleste land, og det er så og si klin umulig å rekke dette til juli/august når mange land har sine fellesferier. I verste fall har vi mange år til med dette, kanskje ingen løsning på denne siden av 2030. 

Skrevet

Vet om mange (fullvaksinerte) som har booket tur til høsten...

Skrevet

Selve reisen og alt forbundet med det til ikke være slik den var før mars 2020 før om to-tre år tipper jeg. Muligens ennå lenger. Var på en arbeidsreise i Kina to år etter SARS-utbruddet var over og flyplassen hadde fortsatt målestasjonene for feber satt opp (feber var en indikator). Man kan nok reise de fleste steder før det, men underlagt kontroll, vaksinesertifikat, munnbindkrav, avstand etc. 

• Opprett ny...