AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #21 Del Skrevet 31. mai 2021 Hvorfor i alle dager skulle de stått og dirigert hvis lyssignalene gjaldt? Anonymkode: 74df9...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #22 Del Skrevet 31. mai 2021 Synes mange er ufine med ts. Man kan misforstå i trafikken, og jeg nekter å tro at ingen av dere her som dømmer ts, ikke har gjort noe teit i trafikken, som å blinke med fjernlys når man ligger bak noen som kjører nesten i fartsgrensa. Dere er sikkert de samme type folkene, som "leker" eksperter i trafikken. Anonymkode: 21aa7...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #23 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 12.05): Tviler på at det dukker opp noe i postkassa eller en telefon, han kan jo ikke gjøre noe med det så lenge jeg ikke kjørte helt av gårde, jeg stoppet jo uti krysset og kjørte ikke fra han da han satt rødt lys mot meg og gikk bort til min bil og sa jeg måtte vente på klarsignal. Da ble jeg sinna og sa jeg hadde grønt, og da begynte kranglingen. det var veiarbeid der, lysene fungerte alle steder, det var nok bare at de ikke gadd å skru av lyset i krysset før han gikk utpå, slikt skulle ikke vært lovlig å gjøre. Anonymkode: c6f51...521 Det er bare å innse at du tok feil, han hadde rett, og du toppet det med å oppføre deg som en dust. Manuell dirigering går foran lysregulering, og dette er ikke en regel som har blitt funnet på nylig etter at du tok lappen. At du kjører bil uten å kunne trafikkreglene er ditt eget fordømte ansvar. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes mange er ufine med ts. Man kan misforstå i trafikken, og jeg nekter å tro at ingen av dere her som dømmer ts, ikke har gjort noe teit i trafikken, som å blinke med fjernlys når man ligger bak noen som kjører nesten i fartsgrensa. Dere er sikkert de samme type folkene, som "leker" eksperter i trafikken. Anonymkode: 21aa7...fc2 Selvsagt kan man misforstå. Men å fortsette å pukke på at "jammeeeeen det burde egentlig være sånn og slik fordi det mener jeg og alle andre er dumme, så det såh!" etter at man har fått forklaring på reglene og henvisning til paragrafer er ren idioti. Anonymkode: 3dbc7...624 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå