Gå til innhold

Hvordan lære meg å stole på nye daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slitt etter dårlige forhold og dater igjen. Alt virker bra, men angsten min er der. Hvordan blir man trygg, sånn utenom å bruke tid? Hva bør jeg se etter tidlig i løpet?

Anonymkode: e43df...2be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen vil lure deg klarer de å få det til uansett. Så mitt råd er å slappe av det går som regel greit. 

Anonymkode: 6804e...845

• Liker 1
Skrevet

Stol på magefølelsen din

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med ab, vil de lure deg vil de få det til, så du får ikke gjort noe. Bevar hjertet ditt frem til garanti, vent lenge før du oppriktig åpner deg opp

Anonymkode: f049d...809

• Liker 1
Skrevet

Sliter med det samme. Har blitt bedratt på verst mulig måte, så det å stole på menn/ en mann er utrolig vanskelig. 

Men, jeg har fått god hjelp i ettertid av en flott psykolog. Og vet du? Det er ikke din feil! 😊 Det er ikke deg det er noe galt med når folk lyver til deg og bedrar deg – det er _de_ som er problemet.

Selvsagt vil det alltid være vanskelig å stole på folk etter å ha blitt utsatt for bedrag - men husk at folk flest ikke er slik ;). For å vinne må man tørre å satse 👍

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
micromaya skrev (8 timer siden):

Sliter med det samme. Har blitt bedratt på verst mulig måte, så det å stole på menn/ en mann er utrolig vanskelig. 

Men, jeg har fått god hjelp i ettertid av en flott psykolog. Og vet du? Det er ikke din feil! 😊 Det er ikke deg det er noe galt med når folk lyver til deg og bedrar deg – det er _de_ som er problemet.

Selvsagt vil det alltid være vanskelig å stole på folk etter å ha blitt utsatt for bedrag - men husk at folk flest ikke er slik ;). For å vinne må man tørre å satse 👍

Jeg skal til psykolog nå, av flere årsaker. 

Lurer på om jeg kan ha møtt den snilleste nå, men stillhet er så sjeldent. Så jeg går jo å tror at alt er lureri..

Anonymkode: e43df...2be

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

l

Anonymkode: 0e90a...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor dater du noen du ikke følte du kunne ha litt tillit til? Hvorfor dater du noen som gir deg dårlige vibber siden du ikke stoler på de? Vent heller til du er ferdig og kommet over de dårlige forholdene og er trygg på deg selv så du kjenner igjen en dårlig relasjon når du ser en. 

Anonymkode: 1c87e...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...