Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så sykt kleint og tabu men hva skal jeg gjøre for å komme over at jeg har vært tussete forelska i en kollega i snart to år, men er gift og har tre barn. Er i 40 årene så er sikkert en krise jeg har.. 

Jeg blir helt rar og sky når denne kollegaen er i nærheten, og ekteskapet er ikke helt topp, så det blir naturligvis litt fantasier her. Kollegaen er og gift, og er egentlig litt kort/avvisende ovenfor meg. Hvorfor er han sånn? Noen som har vært der jeg er, og kan dele erfaringer? Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: ecca0...de0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er så sykt kleint og tabu men hva skal jeg gjøre for å komme over at jeg har vært tussete forelska i en kollega i snart to år, men er gift og har tre barn. Er i 40 årene så er sikkert en krise jeg har.. 

Jeg blir helt rar og sky når denne kollegaen er i nærheten, og ekteskapet er ikke helt topp, så det blir naturligvis litt fantasier her. Kollegaen er og gift, og er egentlig litt kort/avvisende ovenfor meg. Hvorfor er han sånn? Noen som har vært der jeg er, og kan dele erfaringer? Hva bør jeg gjøre?

Der har du svaret!

Anonymkode: 5b344...169

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Der har du svaret!

Men må en være kort og avvisende når man er gift? Jeg har ikke flørtet med ham.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg blir helt rar og sky når denne kollegaen er i nærheten...

... og derfor er han sikkert avvisende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe sånt vil skje de fleste i et langt liv med samme partner. Mitt råd vil være å slutte å gi tankene om kollegaen «næring». Om en stund vil følelsene være forbi og du vil lure på hva du tenkte på. Hold ut med mannen 

Anonymkode: 271fc...450

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

... og derfor er han sikkert avvisende. 

Uff ja, sikkert. Er så redd han skal finne det ut, at jeg er sykt forelska i ham! 🙈😔😢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noe sånt vil skje de fleste i et langt liv med samme partner. Mitt råd vil være å slutte å gi tankene om kollegaen «næring». Om en stund vil følelsene være forbi og du vil lure på hva du tenkte på. Hold ut med mannen 

Anonymkode: 271fc...450

Takk! 

ja, håper jo det. Kjenner bare veldig på at følelsene for mannen svinner hen i takt med denne forelskelsen. Tips til hvordan la være å gi den næring? Det er litt naturstridig. Er jo deilig å være forelsket, en vil jo helst nyte rusen🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff ja, sikkert. Er så redd han skal finne det ut, at jeg er sykt forelska i ham! 🙈😔😢

Han merker det sikkert. 

Det er vanlig å unngå folk som er interessert, når man ikke er interessert tilbake. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Et av disse svarene:

Han bare er sånn og er ikke en hyggelig person.

Han liker deg ikke.

Han har skjønt at du er interessert i han og liker det dårlig og vil ikke ha noe med deg å gjøre. 

Det du skal gjøre er: Back off! Han vil tydeligvis ikke ha kontakt med deg og det skal du respektere. Du har ingenting med hvordan han oppfører seg mot deg, du skal ikke gå rundt å tolke han bare fordi du er forelsket. 

Anonymkode: 219a3...9ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk! 

ja, håper jo det. Kjenner bare veldig på at følelsene for mannen svinner hen i takt med denne forelskelsen. Tips til hvordan la være å gi den næring? Det er litt naturstridig. Er jo deilig å være forelsket, en vil jo helst nyte rusen🙈

Du lager bare vanskeligheter for deg selv. Du må bare tvinge deg selv til å slutte å tenke på han. Bruk heller energien til å ha en fin sommer med mann og familie. 

Anonymkode: 219a3...9ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke klarer å komme over det så kan du jo se deg om etter ny jobb. 

Anonymkode: ff8b8...cd7

Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor han er sånn?

Tja, det kan være tilfeldig - men det kam også være han merker kroppsspråket ditt og vil vise noen grenser/ta tydelig avstand? 

Jeg har vært sånn mot enkelte jeg har merket en ubehagelig interesse fra, men kan jo være han bare generelt er sånn.

Uansett; unngå kollegaen. Han er helt åpenbart ikke interessert, og det gir deg ingenting positivt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...