AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Dette er så sykt kleint og tabu men hva skal jeg gjøre for å komme over at jeg har vært tussete forelska i en kollega i snart to år, men er gift og har tre barn. Er i 40 årene så er sikkert en krise jeg har.. Jeg blir helt rar og sky når denne kollegaen er i nærheten, og ekteskapet er ikke helt topp, så det blir naturligvis litt fantasier her. Kollegaen er og gift, og er egentlig litt kort/avvisende ovenfor meg. Hvorfor er han sånn? Noen som har vært der jeg er, og kan dele erfaringer? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: ecca0...de0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er så sykt kleint og tabu men hva skal jeg gjøre for å komme over at jeg har vært tussete forelska i en kollega i snart to år, men er gift og har tre barn. Er i 40 årene så er sikkert en krise jeg har.. Jeg blir helt rar og sky når denne kollegaen er i nærheten, og ekteskapet er ikke helt topp, så det blir naturligvis litt fantasier her. Kollegaen er og gift, og er egentlig litt kort/avvisende ovenfor meg. Hvorfor er han sånn? Noen som har vært der jeg er, og kan dele erfaringer? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: ecca0...de0 Der har du svaret! Anonymkode: 5b344...169 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Der har du svaret! Anonymkode: 5b344...169 Men må en være kort og avvisende når man er gift? Jeg har ikke flørtet med ham. Anonymkode: ecca0...de0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men må en være kort og avvisende når man er gift? Jeg har ikke flørtet med ham. Anonymkode: ecca0...de0 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg blir helt rar og sky når denne kollegaen er i nærheten... Anonymkode: ecca0...de0 ... og derfor er han sikkert avvisende. Anonymkode: 5b344...169 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Noe sånt vil skje de fleste i et langt liv med samme partner. Mitt råd vil være å slutte å gi tankene om kollegaen «næring». Om en stund vil følelsene være forbi og du vil lure på hva du tenkte på. Hold ut med mannen Anonymkode: 271fc...450 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): ... og derfor er han sikkert avvisende. Anonymkode: 5b344...169 Uff ja, sikkert. Er så redd han skal finne det ut, at jeg er sykt forelska i ham! 🙈😔😢 Anonymkode: ecca0...de0 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noe sånt vil skje de fleste i et langt liv med samme partner. Mitt råd vil være å slutte å gi tankene om kollegaen «næring». Om en stund vil følelsene være forbi og du vil lure på hva du tenkte på. Hold ut med mannen Anonymkode: 271fc...450 Takk! ja, håper jo det. Kjenner bare veldig på at følelsene for mannen svinner hen i takt med denne forelskelsen. Tips til hvordan la være å gi den næring? Det er litt naturstridig. Er jo deilig å være forelsket, en vil jo helst nyte rusen🙈 Anonymkode: ecca0...de0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uff ja, sikkert. Er så redd han skal finne det ut, at jeg er sykt forelska i ham! 🙈😔😢 Anonymkode: ecca0...de0 Han merker det sikkert. Det er vanlig å unngå folk som er interessert, når man ikke er interessert tilbake. Anonymkode: 5b344...169 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #9 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men må en være kort og avvisende når man er gift? Jeg har ikke flørtet med ham. Anonymkode: ecca0...de0 Et av disse svarene: Han bare er sånn og er ikke en hyggelig person. Han liker deg ikke. Han har skjønt at du er interessert i han og liker det dårlig og vil ikke ha noe med deg å gjøre. Det du skal gjøre er: Back off! Han vil tydeligvis ikke ha kontakt med deg og det skal du respektere. Du har ingenting med hvordan han oppfører seg mot deg, du skal ikke gå rundt å tolke han bare fordi du er forelsket. Anonymkode: 219a3...9ce 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #10 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk! ja, håper jo det. Kjenner bare veldig på at følelsene for mannen svinner hen i takt med denne forelskelsen. Tips til hvordan la være å gi den næring? Det er litt naturstridig. Er jo deilig å være forelsket, en vil jo helst nyte rusen🙈 Anonymkode: ecca0...de0 Du lager bare vanskeligheter for deg selv. Du må bare tvinge deg selv til å slutte å tenke på han. Bruk heller energien til å ha en fin sommer med mann og familie. Anonymkode: 219a3...9ce 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #11 Skrevet 29. mai 2021 Hvis du ikke klarer å komme over det så kan du jo se deg om etter ny jobb. Anonymkode: ff8b8...cd7
Gjest Fnuggolina Skrevet 29. mai 2021 #12 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette er så sykt kleint og tabu men hva skal jeg gjøre for å komme over at jeg har vært tussete forelska i en kollega i snart to år, men er gift og har tre barn. Er i 40 årene så er sikkert en krise jeg har.. Jeg blir helt rar og sky når denne kollegaen er i nærheten, og ekteskapet er ikke helt topp, så det blir naturligvis litt fantasier her. Kollegaen er og gift, og er egentlig litt kort/avvisende ovenfor meg. Hvorfor er han sånn? Noen som har vært der jeg er, og kan dele erfaringer? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: ecca0...de0 Hvorfor han er sånn? Tja, det kan være tilfeldig - men det kam også være han merker kroppsspråket ditt og vil vise noen grenser/ta tydelig avstand? Jeg har vært sånn mot enkelte jeg har merket en ubehagelig interesse fra, men kan jo være han bare generelt er sånn. Uansett; unngå kollegaen. Han er helt åpenbart ikke interessert, og det gir deg ingenting positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå