AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Del Skrevet 28. mai 2021 Har lenge gått på p piller, men vurdert å slutte, og nå ble det en litt ufrivillig slutt. Jeg tok siste pille på fredag 14/5, fikk bortfallsblødning som vanlig 19/5 som varte til 22/5. Vi reiste bort denne dagen og jeg glemte å pillene hjemme, skulle egentlig ta første pille denne dagen. Vi hadde ubeskyttet sex samme kveld som jeg egentlig skulle startet på nytt brett, før jeg kom på at jeg glemte pillene hjemme. Leste at det er mest "kritisk" å glemme pille etter bortfallsblødning fordi kroppen kan fort sette i gang eggløsning da. Har ikke tatt noen piller etter dette da jeg planla å slutte uansett. Det kom bare litt brått på 😅 Er ingen krise om jeg er gravid, lurer mest på hva dere tenker, og om noen har opplevd det samme, og åssen det gikk 😊 Anonymkode: 0fbc1...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Del Skrevet 28. mai 2021 Om du er gravid ?? ? Nei hvordan kan vi vite det? Anonymkode: 0d18e...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om du er gravid ?? ? Nei hvordan kan vi vite det? Anonymkode: 0d18e...dca Tenkte mest på erfaringer i forhold til risiko osv. Skjønner at ingen kan vite om jeg faktisk er gravid. Er uansett alt for tidlig å teste. Og om noen vet om man potensielt kan få eggløsning rett etter bortfallsblødning. Anonymkode: 0fbc1...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 28. mai 2021 #4 Del Skrevet 28. mai 2021 Ta en graviditetstest, så får du svaret på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå