AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Er det noen helsefagarbeidere som jobber natt på somatisk her ? Hvordan syns dere det er? Jeg har vært på intervju og der høres veldig voldsomt ut med rundt 30 syke pasienter helt alene ? Løper man hele natta da ? Anonymkode: 8158c...d4f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Nå har jeg ikke egenerfaring, men de jeg kjenner som jobber slik har det rolig. Noe leieendring, tilsyn, medikament, følge på toalett.. Mye venting og tid til netflix (har jeg blitt fortalt). Anonymkode: e7600...79d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå har jeg ikke egenerfaring, men de jeg kjenner som jobber slik har det rolig. Noe leieendring, tilsyn, medikament, følge på toalett.. Mye venting og tid til netflix (har jeg blitt fortalt). Anonymkode: e7600...79d Okei, det er jo behagelig. Jeg jobber jo nå på en bolig med 3 beboere, så der ligger jeg ihvertfall bare på soffan hele natta. Luksus og sinnsykt behagelig jobb, men får ingen faglug utvikling da, så kunne jo vært greit med litt mer action så lenge jeg for det meste kan slappe av og ta ting med ro siden det et natt. Anonymkode: 8158c...d4f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Må jo være noen vel ? Anonymkode: 8158c...d4f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det noen helsefagarbeidere som jobber natt på somatisk her ? Hvordan syns dere det er? Jeg har vært på intervju og der høres veldig voldsomt ut med rundt 30 syke pasienter helt alene ? Løper man hele natta da ? Anonymkode: 8158c...d4f Vanskelig å svare på fordi det varierer fra avdeling fra avdeling. På et sted var jeg i aktivitet hele natta, andre steder stille som i graven. Anonymkode: 2fa1e...96e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Vanskelig å svare på fordi det varierer fra avdeling fra avdeling. På et sted var jeg i aktivitet hele natta, andre steder stille som i graven. Anonymkode: 2fa1e...96e Hva mener du med aktivitet hele natta da? Stress of hast-aktivitet eller rolig aktivitet? Anonymkode: 8158c...d4f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #9 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva mener du med aktivitet hele natta da? Stress of hast-aktivitet eller rolig aktivitet? Anonymkode: 8158c...d4f ikke noe "liv-eller død" type ting, men jevn og grei aktivitet. ting som måtte gjøres uten at det var fare for liv Anonymkode: 2fa1e...96e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #10 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): ikke noe "liv-eller død" type ting, men jevn og grei aktivitet. ting som måtte gjøres uten at det var fare for liv Anonymkode: 2fa1e...96e Ja, men da kan det jo funke.. tiden går jo fortere om man har litt å drive med.. men der jeg har søkt så er det visst ikke noen spesielle gjøremål som vasking og sånt. De har fokus på at natt er natt, og at man skal gjøre minst mulig men fokusere på pasientene. Var der kanskje litt mye vasking og rydding og sånne type ting hos dere da? Anonymkode: 8158c...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå