Gå til innhold

Kåtskap - rett og slett !

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest IngunnJ2

hei

jeg er en (nesten) gift kvinne på 26 som elsker å dyrke kåtskapen.

Jeg er litt konservativ på en del områder men mener likevel at det noen ganger er nødvendig å la kåtskapen og leken styre deler av tilværelsen.

jeg (og noen ganger også min mann) bruker ofte fantasien, blader, filmer, tv, dildo osv for å løse ut denne kåtskapen. Her kan det ikke være moralske eller politiske h8indringer - bare lyst

jeg tenner på en masse: gruppesex, trekant, pikekos, sidesprang, negerpikk, grovt snakk m.m

Jeg elsker fantasien om at jeg ligger å blir pult av en neger mens min mann tar meg på fersken.. eller at jeg ligger å blir slikket av en annen kvinne (det eneste jeg har prøvd er litt jentekos da jeg var 19).

Jeg bruker å erte min mann med denne fantasien og ser at han blir litt provosert og sur, men også kåt :wink:

Jeg vet at dette hadde ikke hadde fungert i virkeligheten, men jeg mener at man noen ganger bare må slippe kåtheten løs og ikke blande inn moralske hemninger så lenge det ikke skjer i virkeligheten. (noe kan man kanskje også realisere hvis det er avtalt)

Jeg merker at jeg blir ekstra kåt hvis jeg blander inn forbudte elementer

Jeg tenker noen ganger på vår vennekrets og hvor forskrekket de ville blitt hvis de hadde visst

jeg er forsåvidt konservativ når det gjelder sex, men jeg mener det er bra å ha denne slusen for å la seg leke med

er det fler som meg der ute ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fantasy

Våger meg på en liten respons på ditt innlegg.

Er kanskje kommet litt lenger enn deg.....er gift....og en del eldre.

Bruker fantasiene regelmessing, mest alene, men har et par venninner som jeg utveksler fantasier med på mail, bytter fantasier og rapporterer virkning.....utro? OK men pirrer og styrker ekteskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...