Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr, som jeg har begynt å få følelser for. Igår tok jeg en seriøs prat med han om dette, jeg sa ikke spesifikt at jeg har følelser, men siden vi har vært intime så ville jeg vite hans tanker rundt dette. Han tenkte ikke stort om det og jeg spurte hvorfor han ønsket sex(det glapp ut av meg i hestens øyeblikk),han svarte fordi jeg er deilig. Det tok lang tid før vi gikk til sengs sammen. 

Han sier han ikke et ute etter noe forhold, enda, han ønsket ikke forpliktelser så jeg sa "du ønsker og være fri og frank", ja han gjorde det nå, men senere visste han ikke, han vil gjerne finne på ting og syns det er koselig, vi gjør da ting sammen som par egentlig ville gjort. Det føles som jeg ble satt på vent, samtid som han tar avstand? Siden jeg ikke får svar idag. 

Jeg føler for å back unna selv også, litt fordi jeg ikke får svar også fordi jeg har smått følelser og dette ikke er gjensidig. Dessverre har vi også vært intime, som gjør at kun et vennskap ikke fungerer for meg. 

Jeg sendte en koselig melding tidligere idag, rett og slett fordi jeg bryr meg om fyren. Jeg har ikke sagt til han at den intime delen ødelegger vennskapet, men jeg lurer på om han selv har valgt og trekke seg unna nå. Fordi jeg tok opp tema forhold? 

Jeg sendte en koselig melding. 

Jeg skrev bare at jeg syns han er hyggelig og jeg setter pris på han og er blitt glad i han på kort tid, meldingen var litt lengere, men noe ala sånt. Ikke noe som viser til at jeg har følelser. Denne snappen ble åpnet for flere timer siden, lagret, og enda ikke fått svar. Det plager meg veldig og ikke få respons? Skremte meldingen min han bort, eller samtalen igår? 

Jeg vil jo evt bare ha ting avklart da, om han selv ønsker avstand fordi han mest sannsynlig forstår at jeg har mer følelser enn han. Men jeg tenker at sånn han er som person, så er han veldig direkte og jeg ville tenkt han hadde klart og gi beskjed om han ønsket avstand? 

Jeg trenger bare noen råd.. 

Anonymkode: 511d6...fb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke noe som viser til at jeg har følelser.

Men du skriver jo at du skrev at du har blitt glad i ham.

Om det er sånn at han ikke ønsker noe forhold, men du gjør det, bør du vel kanskje bare bryte kontakt med ham.
At han ikke har svart på en snapmelding, trenger ikke å bety så mye. Kanskje han ikke har fått tid til å sette seg ned med det. 

Anonymkode: 8b0a7...f2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er bare ute etter noen å ligge med for the time being. Hadde han likt deg slik du fortjener så hadde han gjort det klart og tydelig. Ville ha trukket meg unna, dette ender neppe slik du ønsker. 

Anonymkode: 81b8a...514

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være slem, men han skrev at han ønsket å være fri. Du kan da velge å kose deg med han innimellom og vite at det mest sannsynlig ikke blir mer, eller avslutte nå, før du får enda sterkere følelser.

Anonymkode: 5361f...6cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men du skriver jo at du skrev at du har blitt glad i ham.

Om det er sånn at han ikke ønsker noe forhold, men du gjør det, bør du vel kanskje bare bryte kontakt med ham.
At han ikke har svart på en snapmelding, trenger ikke å bety så mye. Kanskje han ikke har fått tid til å sette seg ned med det. 

Anonymkode: 8b0a7...f2b

Ja, det skrev jeg. Kanskje det og praten var nok til at han ikke svarer, men ser ikke hensikten med og lagre meldingen om man ikke har tenkt til og svare. Det er vel snart 8 timer siden😅

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han er bare ute etter noen å ligge med for the time being. Hadde han likt deg slik du fortjener så hadde han gjort det klart og tydelig. Ville ha trukket meg unna, dette ender neppe slik du ønsker. 

Ja, det er den følelsen jeg sitter igjen med. Det var dumt av meg og hoppe i høyet, når jeg visste jeg hadde smålig følelser for han, uten og snakke sammen først. Jeg vil ikke ta noe mer kontakt nå feks, da han ikke har svart. Han var vel bare ute etter en ting. 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ikke for å være slem, men han skrev at han ønsket å være fri. Du kan da velge å kose deg med han innimellom og vite at det mest sannsynlig ikke blir mer, eller avslutte nå, før du får enda sterkere følelser.

Han sa han ikke ønsket noe forpliktelser nå, men senere vet han ikke, da sa jeg "så du ønsker og være fri og frank", da sa han "ja". Så han avviste vel på en diskré måte? Men leit han ikke svarer meg idag, han kunne hvertfall sagt ifra om han ønsker avstand enn og bare gosthe. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er hestens øyeblikk? 

Anonymkode: e7472...78b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det skrev jeg. Kanskje det og praten var nok til at han ikke svarer, men ser ikke hensikten med og lagre meldingen om man ikke har tenkt til og svare. Det er vel snart 8 timer siden😅

Ja, det er den følelsen jeg sitter igjen med. Det var dumt av meg og hoppe i høyet, når jeg visste jeg hadde smålig følelser for han, uten og snakke sammen først. Jeg vil ikke ta noe mer kontakt nå feks, da han ikke har svart. Han var vel bare ute etter en ting. 

Han sa han ikke ønsket noe forpliktelser nå, men senere vet han ikke, da sa jeg "så du ønsker og være fri og frank", da sa han "ja". Så han avviste vel på en diskré måte? Men leit han ikke svarer meg idag, han kunne hvertfall sagt ifra om han ønsker avstand enn og bare gosthe. 

Kanskje han lagret den for å svare senere, kanskje han lagret den som egoboost🤷‍♀️ Uansett, jeg hadde ikke orket å jage han noe mer. Finn heller en som du ikke er i tvil om at vil ha deg like mye som du vil ha han😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er hestens øyeblikk? 

Anonymkode: e7472...78b

Hetens, ikke hesten. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje han lagret den for å svare senere, kanskje han lagret den som egoboost🤷‍♀️ Uansett, jeg hadde ikke orket å jage han noe mer. Finn heller en som du ikke er i tvil om at vil ha deg like mye som du vil ha han😊

Ja, det kan være eller fordi det var en koselig melding. Kanskje han skal skryte til gutta🤷🏼‍♀️, gudene vet. Men følte egentlig han backet unna etter han kom i buksene mine og jeg tok praten igår så den meldingen idag. 

Det er bare så sårt og ikke få svar når man skriver en generelt hyggelig melding. Men det går vel over ila noen dager. Det er ikke noe hensikt i og kontakte han noe mer hvertfall, jeg har liksom sagt mitt. Jeg hadde bare satt pris på et svar, om det så er at vi avslutter vennskapet så ok, men at han bare skal ignorere meg plutselig er sårt. Han har alltid svart meg ellers. Eller gitt beskjed at han ringer senere feks. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hetens, ikke hesten. 

Ja, det kan være eller fordi det var en koselig melding. Kanskje han skal skryte til gutta🤷🏼‍♀️, gudene vet. Men følte egentlig han backet unna etter han kom i buksene mine og jeg tok praten igår så den meldingen idag. 

Det er bare så sårt og ikke få svar når man skriver en generelt hyggelig melding. Men det går vel over ila noen dager. Det er ikke noe hensikt i og kontakte han noe mer hvertfall, jeg har liksom sagt mitt. Jeg hadde bare satt pris på et svar, om det så er at vi avslutter vennskapet så ok, men at han bare skal ignorere meg plutselig er sårt. Han har alltid svart meg ellers. Eller gitt beskjed at han ringer senere feks. 

Han er dessverre ikke interessert i noe mer, og nå har du gjort det klart at du har følelser for han så han velger nok å ta avstand. Han tenker sikkert å svare deg senere, men kanskje han velger å vente 2-3 dager for å være litt kald. Om jeg var deg hadde jeg ikke ønsket noe videre kontakt med ham. 

Anonymkode: f6d31...00e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjønner godt at du føler det sånn. Kanskje han ikke vet hva han skal svare. Eller er for feig til å svare🤷‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, jeg er enig med deg, han behøvde ikke ghoste deg. Samtidig viser jo dette deg hvordan han er. Forstår at det er vondt når du har følelser, men han virker ikke verdt deg ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...