AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Er ganske sikker på at jeg har det roscea greiene, huden min i ansiktet blir helt rød og intens om jeg dusjer ansiktet for lenge, blir rød av påføring av produkter, men det går over, og sånn tester jeg meg frem. Jeg har en paulas choice skin perfecting 2%bha som jeg er glad i, huden min liker den helt greit, men jeg lurer på om jeg skader den ved å bruke sånne syrer? Har en aha 20% fruit acid skin peeling som jeg ikke tør å bruke i ansiktet i tilfelle det går helt til helvete.. Anonymkode: d9cf6...aa2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 spirå12 skrev (5 minutter siden): Prøv Green Peel og dr Schrammek Skal sjekke ut! Anonymkode: d9cf6...aa2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Følger! Jeg tror jeg også har det, uten å være sikker. Huden blir veldig fort rød og blusser opp, både av varme og av å påføre produkter. Jeg er ikke superlys i huden heller, så jeg synes det virker rart. Jeg bruker the ordinary, og huden er blitt veldig forbedret i tekstur, men jeg er litt redd for om det er for hardt særlig på kinnene der jeg blir rødest. Blir ikke særlig rød av disse produktene dog! Anonymkode: bb594...def
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Følger! Jeg tror jeg også har det, uten å være sikker. Huden blir veldig fort rød og blusser opp, både av varme og av å påføre produkter. Jeg er ikke superlys i huden heller, så jeg synes det virker rart. Jeg bruker the ordinary, og huden er blitt veldig forbedret i tekstur, men jeg er litt redd for om det er for hardt særlig på kinnene der jeg blir rødest. Blir ikke særlig rød av disse produktene dog! Anonymkode: bb594...def Interessant ja, ganske lik beskrivelse som deg, redd jeg skader i lengda.. Jeg leste om green peel, jeg tror ikke jeg kan bruke det, huden min blir varm og ildrød av aloe vera, av alle ting, og det var det mye av i den green peel.. Anonymkode: d9cf6...aa2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Nå er ikke jeg en hudekspert, men så lenge du ikke reagerer på produktene tror jeg det skal gå greit. Huden reagerer jo når man bruker noe den ikke liker eller er feil. Jeg tenker at ingen reaksjon, som rødhet, varmefølelse og irritasjon, er et tegn på at produktene går bra å bruke. Jeg har selv veldig sensitiv hud, som gir symptomer kom kan minne om rosacea. Så lenge jeg ivaretar hudbarrieren med mye fult og ikke overeksfolierer, kan jeg fint bruke ulike syrer. Niacin har hjulpet veldig mot min rødhet, og skal visstnok være bra mot rosacea, men vet at det ikke funker hos alle. Det finnes jo også ulike AHA og BHA- produkter som er myntet mot rosacea og sensitiv hud, som ikke er like hissig og intens. Anonymkode: ccf53...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå