San Gabriel Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 (endret) Hei, Jeg studerer økad, går på andre året. Snittet mitt ligger på 2.72 (Omtrent C). Tenker å ta en master i business analytics på iNN (masteren er på engelsk og jeg oppfyller alle minimumskriteriene) . For Høyskolen i innlandet og nok et par høyskoler blir 2.5 regnet som C. 1 kjenner dere folk som kom inn på master med et liggende snitt? 2 På nettsida står det at de kun har 25 plasser men om de kommer til å ha mange søkere vil de vurdere å tillegge 25 plasser. De vil utvide høyskolen og øke antallstudenter. Har jeg fortsatt en sjanse? 3 Kom gjerne med råd, spesielt hvis dere har studert på iNN. p.s det er bare 5 eksamer igjen (ink. bacheloroppgaven). Det er nesten utopisk å tenke at jeg kan få snittet opp dersom jeg ikke er norsk (flyttet hit for 4 år siden) og sliter med språket - det har vært et sinnsykt valg å studere på et spåk jeg ikke kunne. De neste eksamenene er makro, mikro2, investering og finans og bedøk2, altså ''vanskelige'' (ikke så mye da) analytiske fag som alle sliter med. Råd? Anbefalinger? Endret 28. mai 2021 av San Gabriel
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Det er ingen som kan svare på det. Det kommer an på de andre som søker det året og om de drar snittet opp eller ned. Ja det er vanskelige fag som gjenstår. Anbefaler deg å begynne å lese i sommer. Anonymkode: e8d99...3a1 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 San Gabriel skrev (35 minutter siden): Hei, Jeg studerer økad, går på andre året. Snittet mitt ligger på 2.72 (Omtrent C). Tenker å ta en master i business analytics på iNN (masteren er på engelsk og jeg oppfyller alle minimumskriteriene) . For Høyskolen i innlandet og nok et par høyskoler blir 2.5 regnet som C. 1 kjenner dere folk som kom inn på master med et liggende snitt? 2 På nettsida står det at de kun har 25 plasser men om de kommer til å ha mange søkere vil de vurdere å tillegge 25 plasser. De vil utvide høyskolen og øke antallstudenter. Har jeg fortsatt en sjanse? 3 Kom gjerne med råd, spesielt hvis dere har studert på iNN. p.s det er bare 5 eksamer igjen (ink. bacheloroppgaven). Det er nesten utopisk å tenke at jeg kan få snittet opp dersom jeg ikke er norsk (flyttet hit for 4 år siden) og sliter med språket - det har vært et sinnsykt valg å studere på et spåk jeg ikke kunne. De neste eksamenene er makro, mikro2, investering og finans og bedøk2, altså ''vanskelige'' (ikke så mye da) analytiske fag som alle sliter med. Råd? Anbefalinger? jeg ville rettet spørsmålet til studieansvarlig for masterstudiet på skolen du vurderer. Anonymkode: 7a640...2e8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 San Gabriel skrev (1 time siden): Hei, Jeg studerer økad, går på andre året. Snittet mitt ligger på 2.72 (Omtrent C). Tenker å ta en master i business analytics på iNN (masteren er på engelsk og jeg oppfyller alle minimumskriteriene) . For Høyskolen i innlandet og nok et par høyskoler blir 2.5 regnet som C. 1 kjenner dere folk som kom inn på master med et liggende snitt? 2 På nettsida står det at de kun har 25 plasser men om de kommer til å ha mange søkere vil de vurdere å tillegge 25 plasser. De vil utvide høyskolen og øke antallstudenter. Har jeg fortsatt en sjanse? 3 Kom gjerne med råd, spesielt hvis dere har studert på iNN. p.s det er bare 5 eksamer igjen (ink. bacheloroppgaven). Det er nesten utopisk å tenke at jeg kan få snittet opp dersom jeg ikke er norsk (flyttet hit for 4 år siden) og sliter med språket - det har vært et sinnsykt valg å studere på et spåk jeg ikke kunne. De neste eksamenene er makro, mikro2, investering og finans og bedøk2, altså ''vanskelige'' (ikke så mye da) analytiske fag som alle sliter med. Råd? Anbefalinger? Det er jo bare å søke. Du kan jo høre med den som er ansvarlig for det studieprogrammet å høre noe om hvordan poenggrensene var i fjor på det studieprogrammet hvis du ikke finner det offentlig. Ellers mener jeg at mange universiteter tillater at man besvarer oppgaver og eksamener på engelsk for de som foretrekker det, og de fleste forelesere pleier å være behjelpelig med å finne engelske alternativer for pensumlitteratur. Hvis du ikke har spurt om dette alt, ville jeg gjort det. Anonymkode: fbf94...914
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Jeg har tatt en master på INN, men ikke den samme som du. Da kom alle kvalifiserte søkere inn, jeg hadde også et snitt som var litt over C. Tenker at det er bare å søke, du har ikke noe å tape. Anonymkode: 651ed...864 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå