Gå til innhold

Hva slags mindset har menn som er utro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente i slutten av 20-åra og har nettopp gjort det slutt med samboeren min, fordi jeg fant ut at han bedro meg med en dame i begynnelsen av 20-åra, bare for å si det, så snakka vi om barn i forrige måned. Hva slags mindset har menn som bedrar sin samboer som de planlegger framtiden med. 

Anonymkode: cccd7...e33

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en jente i slutten av 20-åra og har nettopp gjort det slutt med samboeren min, fordi jeg fant ut at han bedro meg med en dame i begynnelsen av 20-åra, bare for å si det, så snakka vi om barn i forrige måned. Hva slags mindset har menn som bedrar sin samboer som de planlegger framtiden med. 

Anonymkode: cccd7...e33

Han har jo ikke samvittighet. Fuck han.. hva skal du med en sånn gris? Nei.. gå videre. Og la han angre.. kåte kuk. Æsj.. fleste menn er sånn dess

Anonymkode: 63ee4...28f

• Liker 3
Skrevet

Samme tankesett som kvinner som er utro.  

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

fleste menn er sånn dess

Nei, dette stemmer ikke.
Det kan kanskje være sånn at de fleste menn/gutter du treffer er sånn?
Da er det kanskje på tide å prøve å møte andre

Anonymkode: e5e14...2b2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har jo ikke samvittighet. Fuck han.. hva skal du med en sånn gris? Nei.. gå videre. Og la han angre.. kåte kuk. Æsj.. fleste menn er sånn dess

Nei. De fleste menn er ikke sånn. Like lite som at alle kvinner er sånn. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tror han ikke skal bli oppdaget, slippe unna med det, har ikke tenkt med det rette hodet, har ikke tenkt i det hele tatt, driter i deg, dritings/ikke klar nok til samtykke, tror/håper på tilgivelse.... +++ 

Har dere det ellers tipp topp i forholdet? Har dere nok sex? Personlige problemer? 

Anonymkode: 68e19...c05

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Problemet" er vel gjerne at den som er utro ikke tenker så mye, i alle fall ikke på konsekvenser. Det gjelder begge kjønn. 

Anonymkode: 87389...75b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bryr seg mer om seg selv og egen tilfredsstillelse enn sin kjæreste. Lav empati.

Anonymkode: 05f5e...d49

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men du, så godt at du fant ut av det før du satt der med en unge oppi rotet!

Anonymkode: 05f5e...d49

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Han sjekket om han kan få noe bedre før han bestemmer seg for å slå seg til ro med det han har. 

Anonymkode: e1b7e...014

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som tidligere nevnt, menn er noen kåte svin. Og sånn er det bare :) du får knulle på en deilig fyr da vettu så ser du hvordan har tar det 😅 

Vi hører jo stadig om menn med vakre koner hjemme, likevel ligger de rundt. De har problemer med seg selv. 

Jeg har selv opplevd at opptatte menn prøver seg på meg. Mannfolk er noen luringer ;) 

Kjenner mange som har blitt bedratt, vakre kvinner også, med råflotte kropper. 

Noen bare mååå ha alt. Egosentrerte er hva de er. Ja lav empati

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mange av mennene som er utro har narsissistisk personlighetsforstyrrelse eller er psykopater. De mangler ofte noe vesentlig i følelseslivet, de mangler empati og evnen til å knytte seg forpliktende til et annet menneske. De bruker mennesker som vi andre bruker klær, møbler og såpe.

Anonymkode: 5f97e...bbc

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror menn - og kvinner - som er utro kun tenker på seg selv i gjerningsøyeblikket. Er det et engangstilfelle kan det være en glipp, men gjentagende utroskap over tid betyr både egoisme og manglende respekt ovenfor partner.

For _noen_ er det kanskje fordi forholdet skranter og at man mentalt er på vei ut... andre vil vel bare ha bekreftelse eller spenning.

Å bli utsatt for utroskap er helt jævlig. Selv har jeg en utro eks som fortsatt mener vi skal bli sammen igjen halvannet år etter. Men nei: har du bedratt meg, så er det kroken på døra.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk mobilen, apper, alt på mobilene til mennene deres. De er flinke til å skjule ting.

AnonymBruker
Skrevet

Se på tinder. Der florerer gifte og opptatte menn. De vil erobre. Vite at de kan få damer. Vite at damer vil ha dem. De føler ikke, de bare gjør. De tenker de har rett til å ligge med alle kvinner i vele verden. 

Anonymkode: 9a16e...292

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Hannah80 said:

Samme tankesett som kvinner som er utro.  

Samme handling, men vidt forskjellig mindset.

En mann er som regel utro for å ha noe på si, og da ikke nødvendigvis noe "bedre", bare noe "annet" (ref: alle "han sa han skulle gå fra kona si, men så gjorde han ikke det!!" - trådene og innleggene på KG).

En kvinne er som regel utro med mål om å på sikt bytte ut han hun har fra før med noen "bedre".

Polygami vs. hypergami.

Konsekvensen blir da også ulik på grunn av forskjellene i intensjonen: Et forhold hvor mannen har vært utro kan noen ganger jobbes med. Et forhold hvor kvinnen har vært utro bør i 100% av tilfeller avsluttes.

Anonymkode: 22c32...633

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Se på tinder. Der florerer gifte og opptatte menn. De vil erobre. Vite at de kan få damer. Vite at damer vil ha dem. De føler ikke, de bare gjør. De tenker de har rett til å ligge med alle kvinner i vele verden. 

Anonymkode: 9a16e...292

De trenger oppmerksomhet hele tiden.

Anonymkode: 44ff1...03b

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Samme handling, men vidt forskjellig mindset.

En mann er som regel utro for å ha noe på si, og da ikke nødvendigvis noe "bedre", bare noe "annet" (ref: alle "han sa han skulle gå fra kona si, men så gjorde han ikke det!!" - trådene og innleggene på KG).

En kvinne er som regel utro med mål om å på sikt bytte ut han hun har fra før med noen "bedre".

Polygami vs. hypergami.

Konsekvensen blir da også ulik på grunn av forskjellene i intensjonen: Et forhold hvor mannen har vært utro kan noen ganger jobbes med. Et forhold hvor kvinnen har vært utro bør i 100% av tilfeller avsluttes.

Anonymkode: 22c32...633

Er det noe statistikk på dette? For det er ikke min erfaring. De fleste kvinner jeg kjenner har/hadde ingen intensjoner om å forlate mannen sin da de var utro. 

Selv har jeg blitt bedratt i to av forholdene mine. De hadde overhodet ingen planer om å gjøre det slutt med meg. Hun ene bedro meg i over et halvt år, før jeg fant det ut på egenhånd.  Kastet henne selvsagt på dør samme dag:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Biologi. Menn blir tiltrukket av unge kvinner og så snart de får lov til å ligge med en ung kvinne, griper de sjansen. Det spiller ingen rolle om de er i forhold. Dette gjelder alle menn. Mindsetet er ganske enkelt: de vil knulle, og samtidig ha noen på hjemmebane som kan leke mamma for dem. 

Anonymkode: bf1a3...166

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Biologi. Menn blir tiltrukket av unge kvinner og så snart de får lov til å ligge med en ung kvinne, griper de sjansen. Det spiller ingen rolle om de er i forhold. Dette gjelder alle menn. Mindsetet er ganske enkelt: de vil knulle, og samtidig ha noen på hjemmebane som kan leke mamma for dem. 

Anonymkode: bf1a3...166

En god del menn er utro med kvinner som er eldre enn kona, bare nevner det. 

Anonymkode: 87389...75b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...