Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi jobber på samme arbeidsplass (stor arbeidsplass, på forskjellige avdelinger, treffer ham aldri når vi er der). På vei til jobb la jeg merke til en bil som kjørte et par biler foran meg var helt lik hans, som plutselig kjørte veldig raskt. Jeg tenkte ikke over det så mye mer, før jeg parkerte på jobben. Da sto han bak bilen min og venta på meg. Da slo det meg at det VAR han som kjørte foran meg og prøvde tydeligvis å komme seg unna. Han må ha sett meg komme bak ham (fordi jeg sto i en rundkjøring som han kom gjennom før dette - og han får alltid med seg hvem som sitter i alle biler. Så jeg er sikker på at han så meg) og jeg er sikker på at han kjørte fort for å prøve å komme seg til jobben og komme seg inn så han slapp å se meg. Han kjører ALDRI fort! 

Da han parkerte må jeg ha kommet rett etter ham så han ikke rakk å komme seg inn/at han var redd for at jeg hadde sett ham og at jeg ville forstå at han unngikk meg.

Vi tok følge inn på jobb - han var egentlig ganske kald. 10 minutter senere fikk jeg SMS med hjerter og kyssefjes.

Hva skjer med ham?? Vi har hatt noen dårlige siste måneder, hvor jeg føler vi har tatt hverandre for gitt. Eller, føler at han har tatt meg for gitt.🙄 Han blir sur når jeg sier noe om det, så derfor spør jeg ikke HAM om dette, men dere vise på kg. Men at han unngår meg?? Det viser vel at han faktisk ikke orker meg mer, eller hva? 

Det er jo helt sykt. Hvorfor gidder jeg.. :(

Anonymkode: 214ad...d46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Leter du etter bagateller å henge deg opp i?

Anonymkode: 11ca1...0bb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han kjørte vel fort for at han skulle rekke å parkere bilen og stelle seg bak bilen din når du parkerte, slik du sier at han gjorde.

Hva som skjer med ham, kan ingen av oss her inne svare på..
Men hvordan oppfører du deg mot ham, da? 

Anonymkode: dc44c...9a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor er du sikker på at han kjørte fort for å unngå å møte deg ved inngangen?
Han sto jo å venta på deg da du parkerte?!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har dere vanligvis kontakt mens dere kjører til jobben? Hva er vitsen med det? 

Anonymkode: 9f608...6e5

AnonymBruker
Skrevet

Føler du overanalyserer noe voldsomt her... 

Anonymkode: d2c4f...96b

• Liker 3
Skrevet

Dette er et eksempel på å lage problemer ut av ingenting.

Gjest Alterego666
Skrevet

Hvorfor kjører dere to biler til samme arbeidsplass? 0 burde holde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han kjørte vel fort for at han skulle rekke å parkere bilen og stelle seg bak bilen din når du parkerte, slik du sier at han gjorde.

Hva som skjer med ham, kan ingen av oss her inne svare på..
Men hvordan oppfører du deg mot ham, da? 

Jeg blir jo sur når han ikke viser meg at han er glad i meg. Eller. Ikke sur. Lei meg. Men virker nok litt likegyldig fordi jeg ikke orker å bli brent igjen. Er inne på tanken om å gjøre det slutt, fordi han ikke viser han bryr seg. Og det ikke hjalp å si noe til ham om det.

Og hvorfor er du sikker på at han kjørte fort for å unngå å møte deg ved inngangen?
Han sto jo å venta på deg da du parkerte?!

Fordi han ikke var rask nok! Han trodde nok han skulle klare å komme seg inn før jeg ankom.

Har dere vanligvis kontakt mens dere kjører til jobben? Hva er vitsen med det? 

Nei, nei. Aldri. Første gang vi har kommet samtidig tror jeg.

Alterego666 skrev (26 minutter siden):

Hvorfor kjører dere to biler til samme arbeidsplass? 0 burde holde.

Ikke alle som bor steder med kollektiv-tilbud eller nærme nok til å gå eller sykle. Verken han eller meg. 

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke alle som bor steder med kollektiv-tilbud eller nærme nok til å gå eller sykle. Verken han eller meg. 

Sorry. Jeg trodde det var en stor arbeidsplass.

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (9 minutter siden):

Sorry. Jeg trodde det var en stor arbeidsplass.

Det er det. 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Første gang vi har kommet samtidig tror jeg.

Da har du jo ingenting å sammenligne med. Virker merkelig å konkludere med at han unngår deg i trafikken/nær jobb når dette er eneste gangen du har møtt på ham på veien. Kanskje så han deg ikke, eller fokuserte på kjøring eller på å komme først for å vente på deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...