AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Jeg drar ikke ut av døra med mindre jeg må, og kjenner litt på at været gir meg UTROLIG dårlig samvittighet. Det er nyydelig vær. Men har verken hage, balkong eller noe i nærheten der jeg kan sitte og sole meg. Er vel ikke så bra å sitte i sola i mange timer daglig heller? (Unnskyldning😅). Kan trøste meg med at huden min forblir fin i det lange løp. Får uansett mye føflekker om jeg soler meg, får de både på ansikt og kropp Anonymkode: ab5a7...910 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Jaa. Eksamenslesing... Anonymkode: 49454...d30 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Ja, må jeg sitte alene ute og pine meg i varmen er jeg heller inne.. Anonymkode: af00b...a09 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Ja, selvsagt er jeg inne. Er ikke glad i for mye lys og varme, eller et samfunn som skal UT og være overnaturlig glade i flokk grunnet denne solen. Orker det ikke. Inne er det et bra klima for min smak. Anonymkode: f9ac0...a05 12
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jaa. Eksamenslesing... Anonymkode: 49454...d30 Me too 😐 Anonymkode: 7d13e...0ae 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Har både veranda og hage, men er ikke glad i varme så er sjelden der på dagtid. Men, setter meg ofte ute etter kl 20, da synes jeg det er best temperatur. Kan sole meg i 15-30 min, men foretrekker selvbruning. Anonymkode: 2bbc9...f91 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 Satt ute i 15 min nå nettop i kveldssola og drakk en kald smoothie. Veldig ok! men ble lei gitt! Anonymkode: 689b4...365 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 Er ekstremt allergisk, så jeg sitter inne og har det varmt. Da jeg ikke kan åpne vinduer. Anonymkode: 9f09b...c84 2
Othea Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 Jeg liker sola og sommeren og varmen. Men jeg liker ikke at jeg kun er alene og det vises ekstra om jeg går ut fordi da blir jeg minnet på det. Men samtidig føler jeg at jeg må være ute og å nyte sommeren selv om det er ekstra vanskelig. Vond sirkel🙈 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #10 Skrevet 29. mai 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Ja, må jeg sitte alene ute og pine meg i varmen er jeg heller inne.. Anonymkode: af00b...a09 Signerer. En ting er de som faktisk LIKER å ta seg en tur ut alene og som ikke har noe i mot å ta med seg ei bok og sette seg alene i parken midt mellom småbarnsfamilier og øldrikkende vennegjenger. Kult at de tør. Men jeg tenker sånn at jeg er alene hele resten av året. Du ser meg alltid gående alene. Det er sårt, og for meg ville det bare vært å understreke det ekstra tydelig ved å sette meg ned et sted blant folk. Tro meg, jeg har prøvd lignende ting flere ganger. Og ganske raskt når noen skriver ting som dette her inne så kommer disse bedreviterne og skal belære om at man må se positivt på ting osv osv osv. Jo takk, jeg prøver. Og jeg er faktisk ganske flink til det. Men man må få lov til å være litt trist i blant også. For meg kommer de tunge dagene oftest på solskinnsdager som vi har nå, og høytidsdager. Selv om jeg prøver å gjøre det koselig for meg selv eller henger meg på et eller annet arrangement. Var bl.a med på Julaften for ensomme. Anonymkode: 9f0eb...7ba 12
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #11 Skrevet 29. mai 2021 Det er 40 grunner til hvorfor jeg holder meg inne og for at jeg hater sommeren. Det er ikke bare én ting som er årsaken, men svært mange som i en helhet gjør at jeg ender opp isolert, deprimert og kronisk sint/irritert. Jeg går ikke ut om jeg absolutt må. Jeg minimerer også antall butikkbesøk i uken, så fort det er varmt og sommer. Når jeg sier at jeg hater sommeren, så mener jeg H A T E R. Jeg snakker om gråter av værmeldingen så fort de sier det er 15+ og full sol. En slik beskjed ødelegger hele uken min. Jeg avlyser alle planer og isolerer meg. Så ja, jeg sitter inne og jeg prøver å ikke tenke på det. For ja, jeg får dårlig samvittighet og samtidig trist over at det er ensomt og isolerende. Det er også klaustrofobisk, for jeg får ikke til å få ned temperaturen nok, selv med vifter og åpne vinduer. Anonymkode: aca2d...b0a 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #12 Skrevet 29. mai 2021 Jeg er en allergisk bleikfis som hater å bade og som får soleksem bare jeg stikker nesa ut. Så jeg sitter inne med god samvittighet. Anonymkode: bf945...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #13 Skrevet 29. mai 2021 Jeg er inne og jeg har heller ikke dårlig samvittighet for det. Jeg har venner jeg kan være med, venninnegjengen min skal på stranden idag, men jeg ville ikke være med. Så jeg kan visst jeg vil men jeg liker meg best alene og inne☺️ Anonymkode: 56add...950 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #14 Skrevet 29. mai 2021 Jeg bor slik og har ikke uteplass, huseieren har ikke tenkt på om jeg vil sitte ute om sommeren skjønner jeg. Men er ikke sånn som må sitte i solen ute heldigvis. Anonymkode: 056d7...a3d 3
Gjest laPistola Skrevet 29. mai 2021 #15 Skrevet 29. mai 2021 Har gått tur i solen, og nå sitter jeg i solen på verandaen og hører på radio, deltar i diskusjoner her og spiser jordbær. Elsker sol og har aldri vært så blek før fordi jeg pleier og reise en del. Våknet 5 i dag morges , for gledet meg til helg i solen som et barn til julaften . Nå føler jeg at jeg er på ferie 😅
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #16 Skrevet 29. mai 2021 Nå har jeg ikke annet valg enn å sitte inne hele sommeren, og hele året for øvrig, så jeg gjør jo det jeg også. Problemet med finværet er at det minner meg på om at jeg er i elendig forfatning og lever et patetisk liv, som igjen gjør meg både trist, frustrert og lei. Dette kjenner jeg ikke på når det er vinter, uvær og coronalockdown. Fordi da gjør alle det samme som meg, og det er noe alle bør gjøre. Anonymkode: e8929...51f 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #17 Skrevet 29. mai 2021 Kjipt å ikke ha noen å nyte sola med. Ingen venner som kan dra meg med ut på sjøen eller hytta. Sitter bare hjemme. Har balkong, men blir for varmt der. Anonymkode: 5b9df...f24 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #18 Skrevet 29. mai 2021 Jeg tok meg en sykkeltur, for å få litt luft og sol. Men ellers er jeg et innemenneske 🙂 Anonymkode: ded13...f06 2
Munchlax Skrevet 29. mai 2021 #19 Skrevet 29. mai 2021 Orker ikke varmen ute, så sitter heller i sofaen inne. Ikke har jeg utemøbler heller🙃 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #20 Skrevet 29. mai 2021 Jeg sitter ikke lenge ute i sola med mindre jeg får servert drink på drink, og snacks. Jeg har rett og slett ikke tålmodighet (eller lyst). Alt for varmt, sterkt lys, ekle insekter og pollenallergi. Dessuten er jeg ikke så fornøyd med meg selv (blitt ganske feit) så tør ikke kle av meg for mye. Skulle ønske jeg var en av de som elsket å være ute i sola. Da helst uten å ha pollenallergi, det ødelegger faktisk mye! Anonymkode: 95517...2d7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå