Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da bruddet var et faktum, hvor lang tid gikk det før dere hadde blitt enige om det økonomiske og samvær, og flyttet fra hverandre? 

Spør kun dere med barn, da dette som regel er en mer tidkrevende prosess. Og hvor det ikke var noen midlertidig bosituasjon inne i bildet. Vet mange par prøver å bo sammen/evt. bytte på å bo i felles bolig frem til bosituasjon er avklart. 

Anonymkode: 1d022...a64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da bruddet var et faktum, hvor lang tid gikk det før dere hadde blitt enige om det økonomiske og samvær, og flyttet fra hverandre? 

Spør kun dere med barn, da dette som regel er en mer tidkrevende prosess. Og hvor det ikke var noen midlertidig bosituasjon inne i bildet. Vet mange par prøver å bo sammen/evt. bytte på å bo i felles bolig frem til bosituasjon er avklart. 

Følger denne. Er snart oppi det samme selv. Jeg har ikke turt å si det ennå, da samboeren min har et sabla te ukontrollert sinne og jeg gruer meg sånn. Aner ikke hvordan vi skal løse det

Anonymkode: e4811...37e

AnonymBruker
Skrevet

Vi flyttet samme dag som det var mekling. Det økonomiske er ennå ikke ferdig avtalt. To måneder siden flytting nå. 

Anonymkode: 2a1c6...42e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Vi flyttet samme dag som det var mekling. Det økonomiske er ennå ikke ferdig avtalt. To måneder siden flytting nå. 

Hvordan kan du flytte før det økonomiske var avklart? Leier den av dere som flyttet? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet hjem til pappa (pensjonist med enebolig) mens jeg lette etter noe å leie midlertidig. 

Anonymkode: 7f0e8...331

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan kan du flytte før det økonomiske var avklart? Leier den av dere som flyttet? 

Ja. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg eide huset, han var flyttet ut ca 3,5 uker etter bruddet. Da hadde vi vært på mekling og fått innvilget separasjon. Gikk ganske fort syns jeg. Fikk mekling ca 1 uke etter jeg ringte å bestilte time

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet ut 1,5 mnd etter bruddet. Bodde på kjellerstua de mnd. Da hadde jeg kjøpt ny bolig (fikk ta over kjapt). Gikk ytterligere 6 mnd før det økonomiske gikk i orden, men hadde mellomfinansiering og avdragsfrihet i den perioden. Samværsavtalen var på plass ca 10 mnd etter bruddet, - det var kanskje den mest krevende delen. 

Anonymkode: a8297...055

AnonymBruker
Skrevet

Han flyttet ut den dagen jeg fant ut han var utro, mekling på plass etter ca 2 mnd. Han meldte ikke flytting til folkeregisteret før etter 4mnd, så først da jeg fikk utvidet barnetrygd fra NAV. Han kjøpte ny leilighet 7mnd etter brudd, jeg etter 11mnd etter brudd.

Anonymkode: 04919...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...