AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Min datter ble idag spurt av 2 gutter om å komme ut og leke. De er 11 år, alle. Hun blir glad for det, og de hopper trampoline i hagen vår ca 20 min. Så løper de hjem til ene gutten, og et par min senere kommer datteren min hjem. Fått beskjed at de 2 guttene skulle inn og spille. Hun kunne ikke bli med. Dette er gjentagende, og jeg lurer på om dere hadde reagert? Jeg syns ikke det er noe hyggelig! Anonymkode: 72507...e6f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Nei, det er ikke greit. Leker man sammen får alle bli inkludert. Her hadde ungene pent fått beskjed om å leke sammen eller spille sammen. Anonymkode: 20a7b...e6d 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Men er det guttene som sier dette eller foreldrene? Og nei, det er IKKE greit. Anonymkode: eb42b...9ce
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men er det guttene som sier dette eller foreldrene? Og nei, det er IKKE greit. Anonymkode: eb42b...9ce Det er ungene! Og de var da hjemme hos ene gutten. Ville dere tatt en prat med foreldrene? Anonymkode: 72507...e6f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er ungene! Og de var da hjemme hos ene gutten. Ville dere tatt en prat med foreldrene? Anonymkode: 72507...e6f Nei, ikke visst ikke dette er venner av henne. Anonymkode: 14593...555
GammelKaktus Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Men hva legger du i gjentakende? Har det skjedd 2 ganger eller 8 liksom? Jeg tenker at det kan være korona som gjør at foreldrene sier nei til besøk? Eller så kan det jo være de bare vil være med henne for tilgang til trampolinen? Eller gjør de andre ting sammen og? Går de i klasse sammen eller må forholde seg til hverandre på andre arenaer? Hvis ikke så hadde jeg bare latt det være. 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 Et sentralt spørsmål her, er om de tre er i samme kohort? Er ikke jenta i samme kohort som dem, så kan man nå når vi er i en pandemi, si nei til sosialt samvær. Det bør man også. Særlig innendørs. Er de i samme kohort, så er det ikke bra at hun blir ekskludert. Anonymkode: f8117...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 Hva/hvordan spiller de? Kanskje de bare har 2 pcer? Anonymkode: fedbc...9bb
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Et sentralt spørsmål her, er om de tre er i samme kohort? Er ikke jenta i samme kohort som dem, så kan man nå når vi er i en pandemi, si nei til sosialt samvær. Det bør man også. Særlig innendørs. Er de i samme kohort, så er det ikke bra at hun blir ekskludert. Anonymkode: f8117...3c2 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva/hvordan spiller de? Kanskje de bare har 2 pcer? Anonymkode: fedbc...9bb Men altså, selv om det kan være grunner til at hun ikke kunne bli med inn, så er det vel ikke greit å få henne med ut for så å stikke av etter 20 minutter? Det får ikke min sønn lov til i alle fall. Har han først bedt noen bli med ut så får han holde seg ute en stund... Anonymkode: 3624e...084 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Skrevet 28. mai 2021 Dette høres ut som et kjent problem. Vi har også en del trampolinegjester som ber ungene våre ut for så å stikke etter et kvarter når de er ferdige å hoppe. Eventuelt stikker de når en annen venn kommer forbi. Vips! Så er de borte. Det er de samme som går igjen. Jeg synes ikke det er greit, men det er dessverre en del foreldre som sier at ungene selv får velge hvem de skal leke med, og når 😡 Anonymkode: 3fd5f...d60
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #11 Skrevet 28. mai 2021 Ungene er i samme kohort. Og det var ikke voksne som sendte datteren min hjem. Det var ungene. Spørsmålet er om man bare skal se på at sånt gjentar seg, eller si ifra? TS Anonymkode: 72507...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå