AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 1,5 mill i årslønn, men så jobber hun mye påstår hun selv. Nesten like mye som drosjesjåførene, 70-80 timer hver uke. Mye forbundsjobb for tiden tydeligvis. Sikkert veldig nyttig. Hva med sykepleiere som redder liv? https://www.nettavisen.no/okonomi/streikegeneralen-tjener-over-1-4-millioner-jeg-jobber-fryktelig-mange-timer/s/12-95-3424133449 Anonymkode: 13907...1ea 1
Gjest Kastanjefrø Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 De er jo avhengige av å kunne rekruttere de mest kompetente og drevne til å lede forbundet. Lill har i tillegg doktorgrad i sykepleie, mens en drosjesjofør har et lite kurs. (veldig rar sammenligning forøvrig).
Gjest ti10 Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Det er ikke sånn at hun sitter og glor i veggen. Hun har stort ansvar, og jeg tror henne når hun sier at hun jobber mye. Dessuten har hun god utdannelse. Når det er sagt, kan man jo alltid diskutere hva slags arbeid som skal kvalifisere til like høy lønn som statsministeren, men det er ganske mange andre lønninger jeg hadde kuttet før jeg gikk løs på denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå