AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 I dag så jeg på tlf til typen min (med samtykke) skulle søke på noe og et nettsted for dating.sextreff.no eller noe dukket opp. Jeg stusset og spurte om det og han sa det sikkert var fra noe pop ups osv. Jeg ble hysterisk og spurte om jeg kunne se passordene på tlf som er lagra automatisk til forskjellige nettsider og ds ser jeg at han har en bruker på chaturbate (live sex chat side). Jeg har visst han har brukt det før ds han har vært ærlig å sagt det, men jeg visste ikke at han hadde bruker der. Og siden passordet stod nesten øverst over innlogginger så betyr det vel at han har brukt det nylig?! Mens han lovet meg at han ikke hadde brukt det etter jeg ikke ville han skulle gjøre det lenger. Hva fader skal jeg tenke her? Jeg er sykt såret. Tenker at han er på sex treff sider og fortsatt holder på med sånn live greier? 😢 Anonymkode: daa19...717
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Det står nesten øverst fordi C er tredje bokstav i alfabetet, og det står alfabetisk. Anonymkode: 307d7...bef 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Så du syns det er greit at han har vært på slike sider, men ikke nylig? Eller var det før dere ble sammen? Du kan jo si ifra hva du syns om det. Jeg hadde ikke fortsatt i et forhold med en som er på live sex sider. Anonymkode: e9b51...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Hvis han ikke har sletta passordene så vil det jo ligge der fra da han brukte sida for lenge siden. Anonymkode: 363ad...d6d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå