AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Blødningen har vært som en vanlig mens siden fødsel, men i går og i dag har det vært myye blod. Det ser vel egentlig friskt ut, men når det kommer veldig mye så blir det mørkt i mengder. er det vanlig at det tar seg opp igjen? Eller kan det være noe galt? Anonymkode: 3ffb2...8c5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Helt vanlig! De sier at ca dag 10 løsner ruven fra morkaken. Anonymkode: 3af2f...486 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt vanlig! De sier at ca dag 10 løsner ruven fra morkaken. Anonymkode: 3af2f...486 Æsj, husker jeg ble helt sjokkert da jeg stod i dusjen og det falt ut etter eller annet blodklatt helvette fra meg en dag! 😂 Ingen som forberedte meg på den! Men ja, helt normalt 😅 Anonymkode: 0921b...39d 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Æsj, husker jeg ble helt sjokkert da jeg stod i dusjen og det falt ut etter eller annet blodklatt helvette fra meg en dag! 😂 Ingen som forberedte meg på den! Men ja, helt normalt 😅 Anonymkode: 0921b...39d Jeg var heldigvis forberedt, for det blodbadet der... Hadde jeg ikke visst om det hadde jeg ringt ambulansen tror jeg. Anonymkode: 3af2f...486 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå