Gå til innhold

Venter på tlf - St.Olavs

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg hadde egguttak på onsdagen men har ikke hørt noe fra sykehuset om hvordan det har gått med befruktningen. Planlagt innsett på mandag. Er det noen som vet om det er vanlig at de bare ringer om noe er galt? Blir stresset av å ikke høre noe. 

Takk for alle svar!

Anonymkode: 4999d...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare ring å hør med de, hvis du er usikker.. så slipper du å tenke så mye på det ❤️ 

Kan jeg spørre hvor lang tid det tok fra du søkte IvF til du fikk time? 
Vi skal i gang å søke til St. Olavs i juni.. 😞 Er så redd det skal være kjempe lang ventetid 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du hører bare om noe er galt 

Anonymkode: 91dc4...c29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frk.bie skrev (19 minutter siden):

Bare ring å hør med de, hvis du er usikker.. så slipper du å tenke så mye på det ❤️ 

Vi skal i gang å søke til St. Olavs i juni.. 😞 Er så redd det skal være kjempe lang ventetid 

De ringte meg ikke tilbake idag. Virker som de har stengt for helgen 😔 

Husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok, men st.olavs er kjent for å ha kort ventetid. Krysser fingrene for at du er igang iløpet av høsten ❤️ jeg følte meg godt ivaretatt av de som jobber der når vi var igang. Masse lykke til ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du hører bare om noe er galt 

Anonymkode: 91dc4...c29

Tusen takk for svar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

De ringte meg ikke tilbake idag. Virker som de har stengt for helgen 😔 

Husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok, men st.olavs er kjent for å ha kort ventetid. Krysser fingrene for at du er igang iløpet av høsten ❤️ jeg følte meg godt ivaretatt av de som jobber der når vi var igang. Masse lykke til ❤️

Da er nok sikkert alt i orden skal du se ☺️ Masse lykke til 🤞🏼❤️ 

Tusen takk, jeg googlet litt og da sto det ca 5 uker ventetid, så satser på vi er i gang ila august/september ja! 🤞🏼 Tusen takk for du tok det tid å svare meg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ingen nyheter er gode nyheter, lykke til☺️

Anonymkode: 60aeb...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også hatt 3 forsøk på St. Olav. De gangene jeg ikke hørte noe etter uttak var alt bra. En gang ble jeg oppringt av bioingeniøren på en søndag som fortalte at forsøket ble avbrutt. Selv om det er stengt for helga, er det noen som passer på eggene😊

Anonymkode: 3c1d8...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frk.bie skrev (16 timer siden):

Hei du! Jeg snakket med St. Olavs på fredag. De har knapt ventetid, men de stenger i juli, slik jeg forsto det, derfor ble det litt opphopning av pasienter i august, men i sept, oktober og november er de tilbake til kort ventetid igjen😁

Anonymkode: a3490...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei du! Jeg snakket med St. Olavs på fredag. De har knapt ventetid, men de stenger i juli, slik jeg forsto det, derfor ble det litt opphopning av pasienter i august, men i sept, oktober og november er de tilbake til kort ventetid igjen😁

Anonymkode: a3490...47d

Åh, tusen takk ☺️ Jeg ringte å snakket med de for noen uker siden men de kunne bare si at det kom ann på syklusen min osv. så 4-5 uker minimum. Håper å få sendt inn søknad i juni nå så jeg ligger i bunken til de åpner i august 🙈🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! 
jeg har hatt ett uttak på st. Olavs til nå. Etter uttaket fikk jeg vite at de hadde sluttet å ringe hvis alt gikk etter planen så jeg tror dette går veldig bra for deg også ❤️ Krysser fingrer for deg. Prøverør er veldig  altoppslukende så forstår at du ønsker svar 💕 Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...