Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så klisje som det høres ut, har kjæresten fått en smellvakker assistent. Altså hun er virkelig vakker. Langt brunt tykt hår, hazel brune øyne, perfekt symmetri i ansiktet, formfull, med utstråling. Kler seg fint.  Hun er den eneste jenta på jobben hans. Vi har vært samboere i 2 år og sammen i 4. Hun står for sosiale medier og de skal gjøre en del sosiale medier sammen. Siden hun er så pen, blir hun nok ansiktet av firmaet på sosiale medier etc. Dypt ned ligger det en usikkerhet i meg, på grunn av noen ting han sa når vi begynte å date. På dette tidspunktet var jeg ikke så interessert i han. Han kunne si ting som «hvis jeg er ulykkelig i et forhold, kunne jeg nok vært utro» , «har trekant på bucketlisten» . Vel å merke var han ung på dette (21/22 år) tidspunktet. Han hadde også en episode i begynnelsen hvor han flørtet med ei jente fra klassen på Instagram, ikke noe voldsomme greier, men svarte på stories hele tiden, var veldig på. Kommenterte hvordan hun så ut...Der begynte jeg å gjøre det samme og ja  skjønte da at han hadde gått over streken. Må alltid vise han hvordan det føles for å få han til å forstå. 

Han tilbringer veldig mye av sin tid på jobben og han ser sine kolleger mer enn meg (slik har det vært de siste 3 årene, visste hva jeg gikk til ifh til tid). Jeg har en dårlig følelse. Han sier at hun er en søt jente, når jeg spurte om henne. Og at hun er litt klumsete akkurat som meg.. Han er veldig «gutte , gutt» og jeg vet at han legger merke til pene jenter. Jeg har ikke fortalt om min usikkerhet fordi jeg er redd for å sette griller i hodet på han. 

Noen ville sagt «hvorfor er du sammen med en du ikke stoler på?» vel, jeg elsker han. Vi har bygd et liv opp sammen. Vi har planer for fremtiden etc. Men jeg vet hvordan menn kan være, kvinner også. Man kan ikke for at man faller for noen...Og jeg er så redd for dette skal skje meg. Det er rett og slett min største frykt. 
Hva skal jeg gjøre med min sjalusi og usikkerhet? Bør jeg fortelle han? Dra innom jobben? Be han om å få en ny assistent? Altså....

Anonymkode: e5d55...f6d

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler med deg❤️

Jeg hadde taklet det særdeles dårlig.

Tror du han er attraktiv for henne?

Anonymkode: f66d1...519

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du må snakke med han om det, det er det eneste som virkelig funker. 

Anonymkode: 8f9d4...758

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt, det er vondt å gå rundt med slike tanker 😐
Kunne det vært en mulighet for deg å ha en ordentlig samtale omkring dette med din samboer? Der du forklarer på en god måte hva du føler og hvorfor. Hvis du tror det vil hjelpe deg, så kan du jo dra innom han en kjapp tur på jobben også? Så får du og assistenten kanskje møtt hverandre - det kan jo ha en betryggene effekt for deg.

Anonymkode: d1f55...604

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker slike tråder. Det minner meg på hvor ufattelig deilig det er å være singel, og slippe slike bekymringer... 

Anonymkode: 21c8d...801

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Han kommer så klart til å ligge med henne og ha et forhold på si. Spørsmålet er om du aksepterer det eller tror på det når han lyver til deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg føler med deg❤️

En kvinne i starten av 20 åra er attraktiv for alle menn, bortsett fra homofile. Så klart er hun attraktiv for han. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En kvinne i starten av 20 åra er attraktiv for alle menn, bortsett fra homofile. Så klart er hun attraktiv for han. 

Omvendt. Vil hun syns han er verdt noe.

Anonymkode: aae57...faa

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde jeg absolutt vært nødt til å bli kjent med henne for å bli komfortabel! Kan dere invitere henne hjem på middag?

Anonymkode: 8a033...1f3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørsmålet var vel om han er attraktiv for henne. Hun kan ha høy standard.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Teit å si, men vi kan ikke kontrollere følelsene til andre mennesker. Ikke en gang til de vi elsker. Om de faller for noen andre enn oss... Ja, hva kan vi egentlig gjøre med det? Har vi lyst til å være sammen med noen som ikke vil være sammen med oss? 
Nei, om han faller for denne dama, så kan ikke du gjøre noe med det. Alt du kan gjøre er å være den beste versjonen av deg selv, og sørge for at han gleder seg til å komme hjem. Det er alt du kan gjøre for at han skal ønske å være sammen med deg, og ikke henne. Fokuser på det og deg, og ikke henne ❤️ 

Lykke til.

Anonymkode: dab42...50c

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
Maggi2 skrev (1 minutt siden):

Selvsagt, men det hindrer ikke han i å bli forelsket i henne og gjøre hva som helst for å få henne. 

• Liker 1
Skrevet

Du får gi ham mer oppmerksomhet hjemme da. Passe på deg selv, kle deg sexy, gi ham tidenes blowjobs hver dag😊

Lykke til 👍🏼

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Maggi2 skrev (Akkurat nå):

Vel, kjæresten min er høy standard. Han er høy, kjekk, store skuldre. Var modell som barn. Han eier firmaet. Er blid, har utstråling, stort smil, utadvendt.. snill. Han er typen som jenter snur seg av.. 
Må legge til at jeg også ikke ser forferdelig ut.. (dette er mest utifra hva jeg merker med andre menn) sorry hvis jeg høres overfladisk ut!!  Prøver bare å skape et bilde her.

TS

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (2 minutter siden):

Du får gi ham mer oppmerksomhet hjemme da. Passe på deg selv, kle deg sexy, gi ham tidenes blowjobs hver dag😊

Lykke til 👍🏼

Haha, ja.. Han har ikke mangel på det. Men har hatt noen perioder i koronaen hvor jeg har vært nedfor fordi jeg har vært så mye hjemme.. Hvor han jobber hele tiden.. Og nå på toppen av det hele har han fått en snerten assistent, hjelper virkelig ikke på. 

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du burde ikke si noe trådstarter. Menn syns usikkerhet er uattraktivt, så du kan aldri vise at du er usikker. Da vil han få mer lyst på henne. Som @AllahBallah sier må du bare gi han 100% din oppmerksomhet og gjøre alt for at han skal være lykkelig og tilfreds hjemme. Det kommer sikkert ikke til å være nok uansett, og han kommer nok til å ønske trekant og sex med denne unge assistenten, og ha henne i tankene mens dere ligger sammen. Menn er bare sånn. 

Hadde jeg vært deg hadde jeg gjort det slutt. Men jeg hadde ikke gått inn i et forhold i utgangspunktet, fordi slikt som dette skjer. Det er ikke naturlig for menn å være monogame og de vil støtt og stadig alltid drømme om andre kvinner, og jo eldre de blir, jo yngre liker de kvinnene sine. Det er bare sannheten, spørsmålet er om du kan leve med det. 

Eventuelt kan du finne deg en elsker du også. På si. Så er dere i det minste "skuls". Kan vedde alt jeg har på at han kommer til å ligge med denne assistenten. Men om mannen din er svært uattraktiv og en slik fyr som de fleste kvinner ikke vil ha, så skjer det nok ikke at de ligger sammen, men slike menn er som oftest single uansett. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg føler med deg❤️

Mhm :(

Ja, jeg tror det. Tror hun er attraktiv for de fleste :') 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, kjæresten min er høy standard. Han er høy, kjekk, store skuldre. Var modell som barn. Han eier firmaet. Er blid, har utstråling, stort smil, utadvendt.. snill. Han er typen som jenter snur seg av.. 
Må legge til at jeg også ikke ser forferdelig ut.. (dette er mest utifra hva jeg merker med andre menn) sorry hvis jeg høres overfladisk ut!!  Prøver bare å skape et bilde her.

TS

Ja, han kommer til å være utro. Åpenbart. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde jeg absolutt vært nødt til å bli kjent med henne for å bli komfortabel! Kan dere invitere henne hjem på middag?

Anonymkode: 8a033...1f3

Tja, det blir å dra det litt langt syntes jeg. Men jeg kan jo komme innom jobben hans en av dagene.. 

TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

en smellvakker assistent. Altså hun er virkelig vakker. Langt brunt tykt hår, hazel brune øyne, perfekt symmetri i ansiktet, formfull, med utstråling.

Det høres ut som om du er mer tent på denne dama enn kjæresten din er.

Anonymkode: 6ff05...9ee

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...