Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min i noen måneder, dvs snart ett halvt år. Jeg føler meg ofte ensom i forholdet med han. Han ønsker ikke å gjøre ting sammen bortsett fra å sitte hjemme å se på TV. Jeg derimot er glad i å gå tur, finne på aktiviteter, reise og oppleve ting. Jeg har ingen behov for dette hele tiden, men vi har ikke gjort en eneste slik ting siden vi ble sammen. Når jeg tar det opp sier han at han er sliten av jobb, sliten på fridagene, og at jeg presser han til å gjøre noe. 

Utenom dette jobber han ekstremt mye. Han kan jobbe 60 timer i uken, da han tar mye overtid for å tjene penger. Jeg forstår jo at han er sliten av å jobbe så mye, men føler meg likevel ensom og at vi ikke har noe «kvalitetstid». Det er også skummelt da det virker som han prioriterer denne jobben foran alt, og jeg klarer ikke se for meg en fremtid med barn slik han er. Han er meget opptatt av penger, men er likevel alltid blakk. Jeg bruker mer penger nå enn da jeg var singel på grunn av jeg ofte må betale mat o.l. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: b6041...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke orket å være sammen med ham nei. Ville heller hatt en kjæreste som hadde tid til meg. 

Han er opptatt av penger men har ingen. Hm. Noe skurrer. Så lar han deg spandere på ham. For en heldiggris. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha en sånn fyr....? 

Anonymkode: 20cdf...45d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høyrest ut som de er litt for ulike. Han vil berre jobbe og når han har fri vil han sitte foran TVen heime medan du har meir overskot og vil vere aktiv. Er dette noko som vil fortsette eller ser han føre seg at det er i ein periode?

Ellers så høyrest det no ut som han er med det av komfortgrunnar, du betalar for maten o.l. Gjer du alt husarbeidet for han?

Eg ville no sagt at du må tenkje på deg sjølve her, om du ikkje ser føre deg at det vil endre seg og med mindre du er villig til å justere deg ned til hans nivå med aktivitetar (eller finne andre å gjere dei aktivitetane med) så kan det umogelegt vere ei framtid i dette forholdet.

Anonymkode: 5529d...9cc

AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært sammen lenge nok til å se den sanne personligheten,  og det matchet ikke.  D.U.M.P.

Anonymkode: 198b5...b90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil du ha en sånn fyr....? 

Anonymkode: 20cdf...45d

Nei, jeg føler meg ganske «lurt» da han fikk ny jobb etter vi ble sammen, før dette var han ikke slik. Men han kan ofte sitte å regne på pengene han tjener, snakke om at han vil bli rik o.l. Syns det er skikkelig kjipt og blir lei meg for jeg blir irritert når han jobber så mye, og da blir han irritert og tar fri men da er det ikke noe hyggelig lenger for selv om han tar fri føler jeg at jeg «tvinger» han. De fleste venninnene mine har barn og jeg må derfor planlegge besøk med de på forhånd, og ser de ikke så ofte lenger. Dette bruker han og med å si at jeg blir irritert for han må jobbe overtid for da har jeg ingenting å gjøre på. Dette er jo ikke tilfellet, men jeg ønsker å være med han når han har fri og tør derfor ikke planlegge noe med andre for jeg aldri vet når han har fri. 

Anonymkode: b6041...bb4

AnonymBruker
Skrevet

Etter over 20 år med samme partner er det noen ting som jeg ser har vært veldig verdifullt, og det er slike små trivielle ting som du skriver i hovedinnlegget.

Man bør ha noen like interesser, man bør være villig til å utforske nye ting sammen etc. Bare noe så enkelt som å like mye av de samme tv-programmene gjør at min kone og jeg trives godt sammen. Så har jo så klart vi også egne interesser som den andre ikke har. Det handler om å finne en balanse.

Du skriver at dere er ferske som kjærester og når han er så fraværende allerede nå, vil jeg tro at det ikke endrer seg med det første, kanskje aldri. I den perioden ville vel de fleste strukket seg langt for den andre og sørget for den trivselen??

M46

Anonymkode: 348cc...466

• Liker 3
Gjest celine9292
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Etter over 20 år med samme partner er det noen ting som jeg ser har vært veldig verdifullt, og det er slike små trivielle ting som du skriver i hovedinnlegget.

Man bør ha noen like interesser, man bør være villig til å utforske nye ting sammen etc. Bare noe så enkelt som å like mye av de samme tv-programmene gjør at min kone og jeg trives godt sammen. Så har jo så klart vi også egne interesser som den andre ikke har. Det handler om å finne en balanse.

Du skriver at dere er ferske som kjærester og når han er så fraværende allerede nå, vil jeg tro at det ikke endrer seg med det første, kanskje aldri. I den perioden ville vel de fleste strukket seg langt for den andre og sørget for den trivselen??

M46

Anonymkode: 348cc...

Endret av celine9292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...