Gå til innhold

Grill eller Wiener?

Hva er din favoritt?  

33 stemmer

1. 1. Hva er din favoritt?

• Grill
      20
    • Wiener
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva dere foretrekker. Husker med skrekk tilbake på barneselskapene hvor det var pølse med brød, og de serverte wienerpølser. Jeg klarte bare ikke dette skinnet, og gjør det fortsatt ikke. Men for mange virker det som om det er det som er pølse med brød. Eller kanskje dere foretrekker lompe, det har jeg gjort etter at jeg ble voksen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grillpølse på meg også, jeg takler heller ikke skinnet på wiener'n. Jeg foretrekker lompe fremfor pølsebrød. Hvis jeg skal spise pølsebrød, må det være slike med frø på. Det er vel chicago de heter :)

Skrevet

Grill.

Men jeg liker egentlig ikke pølser i det hele tatt.

Skrevet

Grill hjemme sommerstid, men om jeg "må" på en bensinstasjon e.l.; Wiener uten tvil.

Skrevet
Lurer litt på hva dere foretrekker. Husker med skrekk tilbake på barneselskapene hvor det var pølse med brød, og de serverte wienerpølser. Jeg klarte bare ikke dette skinnet, og gjør det fortsatt ikke. Men for mange virker det som om det er det som er pølse med brød. Eller kanskje dere foretrekker lompe, det har jeg gjort etter at jeg ble voksen  ;)

wiener. eneste pølsa i Norge det er KRAV til kvalitetsmessig.du får jo grillpølser til 9.90 for pakken,men hva får du?

Skrevet
Grill hjemme sommerstid, men om jeg "må" på en bensinstasjon e.l.; Wiener uten tvil.

Enig!! ;)

Skrevet

Grill uten tvil.

Men jeg er veldig glad i Finsbråten wienerpølser. Men ingen andre wienerpølser.

Skrevet

Om jeg "må" velge, så er det helt klart grill. Er ikke så veldig glad i pøler, syns de smaker best om man griller de på bål :forvirret:

Skrevet

Jeg syns wienerpølse er best uten tvil! Eneste gangen jeg spiser grill er om sommeren når vi griller. Jeg syns virkelig ikke smaken på grillpølser er noe god. Jeg er som Tex, liker Finsbråtens wiener best. De andre smaker ikke spesielt godt.

Skrevet

Er ikke så veldig glad i pølse med stemte grill.

Skal jeg først spise pølse så MÅ det være med lompe. Kan ikke fordra de søte, ekle pølsebrødene :kvalm:

Skrevet

spiser ikke mye pølse og kjøper aldrialdrialdri ute, men kan kjøpe med grillpølser hjem og steke dem i panna eller grille dem på grillen, det kan være godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...