AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Jeg og mannen har store problemer i forholdet og har hatt det i lang tid. Nå tenker jeg at vi kanskje kan prøve dette som en siste utvei. Men, jeg har hørt både positive og negative erfaringer rundt dette. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 7e147...016
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og mannen har store problemer i forholdet og har hatt det i lang tid. Nå tenker jeg at vi kanskje kan prøve dette som en siste utvei. Men, jeg har hørt både positive og negative erfaringer rundt dette. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 7e147...016 Vi har vært der. Begge fikk utrykt sine meninger og følelser, uten krangel. Og fikk råd og tips til hvordan vi kan håndtere situasjoner vi synes er vanskelig. Anbefaler dere å ta turen. Anonymkode: 1860b...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Vi har vært der flere ganger, følte de ikke hadde håp for oss og prøvde å avslutte vårt forhold og ikke ville prioritere oss. Vi har fortsatt problemer og ikke kommet noe videre. Anonymkode: e4171...700 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har vært der flere ganger, følte de ikke hadde håp for oss og prøvde å avslutte vårt forhold og ikke ville prioritere oss. Vi har fortsatt problemer og ikke kommet noe videre. Anonymkode: e4171...700 Hei, jeg er ikke TS men er i samme situasjon som dem. Hva mener du med at de prøvde å avslutte forholdet deres? Anonymkode: 4fb82...c94
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Jeg vil anbefale dere å prøve det. Det er gratis, og de er veldig flinke. Ethvert ekteskap/samboerskap er verdt å jobbe for. Om ikke, så får dere kanskje råd den veien. Anonymkode: 5e89f...042 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hei, jeg er ikke TS men er i samme situasjon som dem. Hva mener du med at de prøvde å avslutte forholdet deres? Anonymkode: 4fb82...c94 De sa viste bare til at vi fikk bestille time til megling for å fordele barna. Og avsluttet. Selv om ingen av oss sa at vi ville det. Anonymkode: e4171...700
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De sa viste bare til at vi fikk bestille time til megling for å fordele barna. Og avsluttet. Selv om ingen av oss sa at vi ville det. Anonymkode: e4171...700 Oi, da må dere jo virkelig ha møtt på en som ikke burde vært i jobben sin... Hørtes jo veldig spesielt ut. Slik var ikke vår terapaut. Anonymkode: 1860b...0e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå