AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Trenger å lufte mine innerste tanker litt... Det er ikke lett, fordi jeg kjenner på en liten vond bismak på hele greia. Jeg holder på med en fyr, vi har holdt på siden januar. Blitt veldig glad i hverandre, tar det sakte fremover og jeg gir han bok alt tid han trenger. Det er mest han som ikke vik forhaste seg. Det er helt greit. Vi er begge 32år, jeg har barn og han ikke. Han har hatt ei venninne de siste 4årene. De har hengt litt med felles kjente osv. Alltid ringt og besøkt hverandre visst. Nå som jeg har begynt å kjenne han bedre har jeg merket mye mld mellom de to. Hun har ringt han når jeg er der og jeg har ikke blitt nevnt. Ser han får snapper fra henne rett som det er. (Hun vet jo at vi nå holder på). Jeg spurte han om det og han sier jeg må roe meg litt. For meg er det viktig å sette noen visse grenser for hva som er vennskapelig "godkjent",og ikke. Ikke minst at han viser vår kjærlighet til henne. Noe jeg heller ikke vet om han gjør. Nå ringte hun igjen og spurte om han kom over på en kaffe. Han sa han ikke hadde tid før lørdag. Da er jo jeg med mine barn (som ikke vet noe om oss enda). Kjenner det river litt hver gang hun ringer. Hver gang hun vil noe med han. Det ser ut til at hun er litt overkant ivrig på han nå? Blir så engstelig for å bli forlatt. Har jeg grunn for å kjenne litt på dette? Ikke tro at jeg er sykelig sjalu opp i dette, er bare livredd for at følelser skal vekkes mellom de to. Er i grunnen lite sjalu av meg. Men den intense oposøkingen hennes begynner å bli litt mye nå. Anonymkode: b9834...711
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Møt henne og bli kjent. Kanskje er hun en potensiell venninne for deg og. Anonymkode: 98b6e...e66 20
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Møt henne og bli kjent. Kanskje er hun en potensiell venninne for deg og. Anonymkode: 98b6e...e66 Han sa det ikke var noe problem, men at jeg måtte slutte å være skeptisk. Han merker nok det med spm jeg stiller. Kanskje det har noe med at jeg ikke føler han involverer meg i så mye? Aldri legger han ut bilder av meg, kun når kameratene er på besøk. Er så redd om alt ender med ingenting til slutt. Jeg vil bli så såret. Anonymkode: b9834...711 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Altså... De har kjent hverandre i mange år, men det ble ikke dem. Han møtte og valgte deg! Så da syns jeg ikke det er et problem. Bli kjent med dama, se at det ikke er et problem og lev lykkelig (uten å dytte ham bort med sjalusien din). Anonymkode: f1921...9d4 21
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han sa det ikke var noe problem, men at jeg måtte slutte å være skeptisk. Han merker nok det med spm jeg stiller. Kanskje det har noe med at jeg ikke føler han involverer meg i så mye? Aldri legger han ut bilder av meg, kun når kameratene er på besøk. Er så redd om alt ender med ingenting til slutt. Jeg vil bli så såret. Anonymkode: b9834...711 Hvis du er en sånn som måler hans interesse i hva han gjør på SoMe, så kan du bare gi opp. Da kommer du aldri til å bli fornøyd. Det som betyr noe er om at han introduserer deg til folk irl og om han er åpen og ærlig generelt. Merk at hvis du tar paranoiaen din for langt, kommer han ikke til å føle at han kan være åpen og ærlig av frykt for din reaksjon. Anonymkode: 98b6e...e66 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Jeg synes det er naturlig å bli nervøs/sjalu i en situasjon som dette. Dette kommer kanskje mye av at du ikke har møtt henne og at dere ikke kjenner hverandre, så det kan jo være en løsning om dere blir kjent. Anonymkode: 789a6...7c0 12
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Trenger å lufte mine innerste tanker litt... Det er ikke lett, fordi jeg kjenner på en liten vond bismak på hele greia. Jeg holder på med en fyr, vi har holdt på siden januar. Blitt veldig glad i hverandre, tar det sakte fremover og jeg gir han bok alt tid han trenger. Det er mest han som ikke vik forhaste seg. Det er helt greit. Vi er begge 32år, jeg har barn og han ikke. Han har hatt ei venninne de siste 4årene. De har hengt litt med felles kjente osv. Alltid ringt og besøkt hverandre visst. Nå som jeg har begynt å kjenne han bedre har jeg merket mye mld mellom de to. Hun har ringt han når jeg er der og jeg har ikke blitt nevnt. Ser han får snapper fra henne rett som det er. (Hun vet jo at vi nå holder på). Jeg spurte han om det og han sier jeg må roe meg litt. For meg er det viktig å sette noen visse grenser for hva som er vennskapelig "godkjent",og ikke. Ikke minst at han viser vår kjærlighet til henne. Noe jeg heller ikke vet om han gjør. Nå ringte hun igjen og spurte om han kom over på en kaffe. Han sa han ikke hadde tid før lørdag. Da er jo jeg med mine barn (som ikke vet noe om oss enda). Kjenner det river litt hver gang hun ringer. Hver gang hun vil noe med han. Det ser ut til at hun er litt overkant ivrig på han nå? Blir så engstelig for å bli forlatt. Har jeg grunn for å kjenne litt på dette? Ikke tro at jeg er sykelig sjalu opp i dette, er bare livredd for at følelser skal vekkes mellom de to. Er i grunnen lite sjalu av meg. Men den intense oposøkingen hennes begynner å bli litt mye nå. Anonymkode: b9834...711 Du har barn. Du vil haste inn i ting (januar er jo nettopp!) Du er redd for å bli forlatt. Du finner deg dårlig mann, som du tilpasser deg etter, i stedet for å kaste ut. Alt er så fryktelig galt her, og jeg tror nødig at rådene du får her inne, er gode nok. Jeg kan bare foreslå at du tar dette opp med en profesjonell. Du er nødt til å tenke på barnet/barna dine først og fremst, din redsel for å bli forlatt kan IKKE gå ut over barnet/barna. Anonymkode: ccffc...9cb 20
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 Det at han aldri nevner deg på telefonen med henne hadde jeg stusset på - det hadde vært naturlig for meg og såpass hadde jeg forventet. Hvordan vet du at hun vet om deg? Jeg har vært borti noe lignende, hvor det viste seg at de hadde et FF-forhold i tillegg til vennskapet. Han tekster henne mens han er med deg, tekster han deg mens han er med henne? Eller er han utilgjengelig og kun svarer deg etter at han har dratt fra henne? Høres han annerledes ut på telefonen med henne kontra med andre venner og kompiser, tonefallet osv? Anonymkode: 9f8e9...fa9 14
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det at han aldri nevner deg på telefonen med henne hadde jeg stusset på - det hadde vært naturlig for meg og såpass hadde jeg forventet. Hvordan vet du at hun vet om deg? Jeg har vært borti noe lignende, hvor det viste seg at de hadde et FF-forhold i tillegg til vennskapet. Han tekster henne mens han er med deg, tekster han deg mens han er med henne? Eller er han utilgjengelig og kun svarer deg etter at han har dratt fra henne? Høres han annerledes ut på telefonen med henne kontra med andre venner og kompiser, tonefallet osv? Anonymkode: 9f8e9...fa9 Nettopp dette du skriver her. Jeg føler det er noe som ikke blir sagt. Jeg føler en viss redsel rundt henne. Jeg spurte han om hun visste om oss, da svarer han kort; Ja, alle vet jo det nå. Så spør jeg, ja men har hun spurt? Nei, men har vel hørt det. Det er sånn. 😫😫 Jeg har bare en vond magefølelse. Anonymkode: b9834...711 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det at han aldri nevner deg på telefonen med henne hadde jeg stusset på - det hadde vært naturlig for meg og såpass hadde jeg forventet. Hvordan vet du at hun vet om deg? Jeg har vært borti noe lignende, hvor det viste seg at de hadde et FF-forhold i tillegg til vennskapet. Han tekster henne mens han er med deg, tekster han deg mens han er med henne? Eller er han utilgjengelig og kun svarer deg etter at han har dratt fra henne? Høres han annerledes ut på telefonen med henne kontra med andre venner og kompiser, tonefallet osv? Anonymkode: 9f8e9...fa9 Jeg aner ikke om han tekster meg når han er med henne. Men tror ikke det. Håper på litt mer fremgang og at han kanskje viser meg litt mer frem..også for henne. Anonymkode: b9834...711
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #11 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Møt henne og bli kjent. Kanskje er hun en potensiell venninne for deg og. Anonymkode: 98b6e...e66 Nettopp det jeg vurderte. Anonymkode: b9834...711
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #12 Skrevet 29. mai 2021 Si at han skal invitere henne på besøk når du er der? På kaffe eller noe? Anonymkode: 80280...d28 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #13 Skrevet 29. mai 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Nettopp dette du skriver her. Jeg føler det er noe som ikke blir sagt. Jeg føler en viss redsel rundt henne. Jeg spurte han om hun visste om oss, da svarer han kort; Ja, alle vet jo det nå. Så spør jeg, ja men har hun spurt? Nei, men har vel hørt det. Det er sånn. 😫😫 Jeg har bare en vond magefølelse. Anonymkode: b9834...711 Det betyr at han ikke har fortalt henne om deg. Han antar at hun har hørt ryktene via via. Han har ikke gjort noen innsats for å fortelle henne om deg, for da hadde han jo gjort nettopp det - en person som er hodestups forelsket klarer som regel ikke å vente med å fortelle sine venner. Dette hadde jeg ikke giddet altså... Hva med tonefallet når han snakker med henne på telefonen, føler du han er annerledes da? Jeg følte det med han jeg datet, der det viste seg å være en ff-relasjon jeg ikke visste om, så spør kun utifra egne erfaringer. Viser han deg at han er forelsket med mye kyss og kos og omfang i offentlig rom så vel som i det private? Min eks var supersparsom på sånt noe og sa at han bare ikke var så fysisk av seg sånn sett, men jeg skjønte jo at det var fordi de rette og dype følelsene rett og slett ikke var der.. i begynnelsen var han mye mer til å kysse på meg, men så dabbet det ut mer og mer, så han likte vel den spenninga i begynnelsen mer enn forpliktelsene 😭 Anonymkode: 9f8e9...fa9 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #14 Skrevet 29. mai 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg aner ikke om han tekster meg når han er med henne. Men tror ikke det. Håper på litt mer fremgang og at han kanskje viser meg litt mer frem..også for henne. Anonymkode: b9834...711 Du er langt mer tålmodig enn hva jeg ville vært 😳😕 Anonymkode: 9f8e9...fa9 5
Nymerïa Skrevet 29. mai 2021 #15 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har bare en vond magefølelse. Og den synes jeg du skal ta på alvor. Enten har du rett i at han er mer involvert med den andre enn han gir uttrykk for, eller så forteller magefølelsen deg rett og slett at du ikke er klar for forhold. Og det er helt greit. Men når det allerede tidlig kjennes feil så tror jeg ikke du skal presse deg heller. Uavhengig av hva grunnen er. 10
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #16 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du er langt mer tålmodig enn hva jeg ville vært 😳😕 Anonymkode: 9f8e9...fa9 Nei jeg tok et tak igår. Jeg sa at jeg forventet å bli bedt med på neste kaffebeslk. Jeg var rolig i tonen, men mente at det ikke burde være et problem om jeg var med. Jeg nevnte spesifikt henne og sa rett ut at jeg hadde en dårlig magefølelse der. Han ble litt paff. Men håper det blir til noe positivt. 😊 Anonymkode: b9834...711 8
McMary Skrevet 29. mai 2021 #17 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 13.24): Nettopp dette du skriver her. Jeg føler det er noe som ikke blir sagt. Jeg føler en viss redsel rundt henne. Jeg spurte han om hun visste om oss, da svarer han kort; Ja, alle vet jo det nå. Så spør jeg, ja men har hun spurt? Nei, men har vel hørt det. Det er sånn. 😫😫 Jeg har bare en vond magefølelse. Anonymkode: b9834...711 De har vært venner i 4 år, de henger og prater masse sammen, også har de ikke snakket om deg?! Dette er ikke et vennskap hvor kjønn ikke spiller noen rolle, det er helt sikkert. Her er det noe greier. Jeg fortalte alle mine venner om den nye kjæresten min etter et kvarter. Jeg hadde hatt mer enn en vond magefølelse for dette, det er ikke greit i det hele tatt. Virker som det er henne han egentlig vil ha men ikke får da eller? Hvis hun bare var en venninne ville han vel fortalt alt mulig om deg. 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #18 Skrevet 29. mai 2021 1 hour ago, McMary said: De har vært venner i 4 år, de henger og prater masse sammen, også har de ikke snakket om deg?! Dette er ikke et vennskap hvor kjønn ikke spiller noen rolle, det er helt sikkert. Her er det noe greier. Jeg fortalte alle mine venner om den nye kjæresten min etter et kvarter. Jeg hadde hatt mer enn en vond magefølelse for dette, det er ikke greit i det hele tatt. Virker som det er henne han egentlig vil ha men ikke får da eller? Hvis hun bare var en venninne ville han vel fortalt alt mulig om deg. Helt enig her.. TS, du sier at han ble paff, men hva sa han? Han må vel ha sagt noe? Anonymkode: 9f8e9...fa9 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #19 Skrevet 29. mai 2021 Jeg har hatt en FF i 5 år,vi har ikke et sånn vennskapelig forhold at vi stikker innom på kaffe, men mest pga avstand. I vinter møtte han ei han dater/er på vei inn i forhold med. Vi skriver fortsatt masse meldinger, og har også møttes for sex, har også planlagt å reise bort en helg. Så ville ikke stolt blindt på en fyr med en venninne du ikke har møtt, og som ikke vet om deg. Anonymkode: f561e...67e 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #20 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Helt enig her.. TS, du sier at han ble paff, men hva sa han? Han må vel ha sagt noe? Anonymkode: 9f8e9...fa9 Men han sa plutselig at hun vet jo om det hun også. Og siden venninnene hennes vet det, (de vet jeg at de vet om oss), da må vel hun også vite det da? Kan ikke fatte å begripe om hun ikke skulle visst om oss. Men det jeg har reagert på er at hun tar så irriterende mye kontakt med han. Jeg satt virkelig foten ned igår, merket jeg måtte få det ut. Kan ikke hun bare få seg en mann tenker jeg😅 Anonymkode: b9834...711 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå