Gå til innhold

Id på innenlands flyging med Norwegians.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min på 17 år skal fly fra Oslo til Stavanger tur retur med Norwegians. 

Har ringt Norwegians og spurt men de kunne ikke svare da de kun hadde engelsk kundeservice. 

Hun har utgått pass, visakort med navn men uten bilde, og id-kort fra videregående med navn og bilde. Holder det?

Anonymkode: c210c...60c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Datteren min på 17 år skal fly fra Oslo til Stavanger tur retur med Norwegians. 

Har ringt Norwegians og spurt men de kunne ikke svare da de kun hadde engelsk kundeservice. 

Hun har utgått pass, visakort med navn men uten bilde, og id-kort fra videregående med navn og bilde. Holder det?

Det ville jeg tro er nok, så lenge hun kan vise alle tre samtidig. Men jeg har kun erfaring fra små flyplasser, på Gardermoen er det muligens en passcanner som man må gjennom eller noe sånt? Jeg ville ha ringt til Gardermoen. 

Anonymkode: a4e66...1f3

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, da har hun ikke gyldig ID. 

Anonymkode: f0121...036

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dersom hun reiser på ungdomsbillett må hun kunne legitimere seg dersom hun blir tatt ut i alderskontroll. Er ikke 100% sikker på hvilken legitimasjon Norwegian godtar, men antar at det må hære gyldig pass/ID-kort, førerkort eller bankkort med bilde. 

Om hun reiser med vanlig voksenbillett så er det ikke krav om legitimasjon på innenriksruter.

Anonymkode: b6389...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...