AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Jeg er i slutten av første trimester, og har hatt en første lovende ultralyd der alt var som det skulle, men etter denne har jeg befunnet meg i en veldig stressende situasjon. Den er nå heldigvis er over, men det gjør meg veldig nervøs for konsekvensene på fosteret. Jeg har en kommende ultralyd om noen uker, men vil gjerne høre om det er noen andre som har opplevd traumatiske hendelser under graviditet uten at det har påvirka den i magen? Anonymkode: b3bdb...711
myrtel_609 Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Når jeg var 5-6 uker med mitt første barn gikk jeg på eksponeringsterapi med min OCD... har en frisk «baby» nå på 10 mnd. Så tror det går helt bra!☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er i slutten av første trimester, og har hatt en første lovende ultralyd der alt var som det skulle, men etter denne har jeg befunnet meg i en veldig stressende situasjon. Den er nå heldigvis er over, men det gjør meg veldig nervøs for konsekvensene på fosteret. Jeg har en kommende ultralyd om noen uker, men vil gjerne høre om det er noen andre som har opplevd traumatiske hendelser under graviditet uten at det har påvirka den i magen? Anonymkode: b3bdb...711 99,9% av de som har opplevd traumatiske ting i graviditeten har det gått helt fint med. er ikke normalt at fosteret tar skadet av stress etc Anonymkode: e7ed2...367 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Jeg gikk igjennom både undersøkelser med mistanke om kreft (heldigvis var alt fint, men det var noen grusomme måneder) og et dødsfall i nær familie under graviditeten. Jeg fikk en velskapt og fin sønn allikevel. Anonymkode: 45daa...d68
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gikk igjennom både undersøkelser med mistanke om kreft (heldigvis var alt fint, men det var noen grusomme måneder) og et dødsfall i nær familie under graviditeten. Jeg fikk en velskapt og fin sønn allikevel. Anonymkode: 45daa...d68 Det er godt å høre. Ikke at du gikk gjennom dette, selvfølgelig, det er forferdelig, men at stress ikke trenger å påvirke noe. Nå krysser jeg bare fingrene for at alt fortsatt er i orden på neste ultralyd. Anonymkode: b3bdb...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå