Gå til innhold

Har nok ikke El, jeg...

Hannemor

Anbefalte innlegg

Skulle hatt EL den 1. september men har i følge EL tester ikke hatt noen i det hele tatt (har tatt tester hver dag siden siste mens). Det kommer en to streker men den ene er svakere enn den andre. Skjønner da at jeg ikke har EL i.o.m. at teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken.

Har vært pillefri siden jeg sluttet i april. Hva kan jeg gjøre med det?

Mensene mine er relativt regelmessig selv om de kommer med ulik lengde hver gang /alt fra 26 til 33 dager)

Lurer på om vi kanskje skal gå til legen for å se om vi kan prøve oss på en pergokur. Men da må man vel ha prøvd i over et år? Kan vi ikke bare si at vi har prøvd så lenge? Hvordan kan han kontrollere dette?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet md p-piller i mars og fikk min første EL i slutten av august, så det er ikke helt usansynlig at det er p-pillene da...

Det hester seg at det tar normalt 3-6 månder før kroppen har normalisert seg etter p-pilleslutt, så jeg ville ventet med legtur til den tid, og når det har gått et halvt år, heller forklar legen at du ikke har EL i det hele tatt enn å lyve på deg hvor lenge du har prøvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Venter nok til nyåret med å gå til legen. Mye som skjer nå utover høsten, så det er ingen hast.

Mest interessert i å se om kroppen fungerer som den skal... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...