AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Og jeg er sååå lei! Hun griner og hyler, drar i genseren min. Jeg har pratet med henne og sagt at brystet er for babyer, at hun er stor nå og o.l... Det hjelper Ingenting. Jeg kan ikke sette meg ned i sofaen uten at hun kommer løpende og river og prøver å ta hånden nedi genseren min. Dette pågår hele dagen. Etter barnehagen, før barnehagen, om kvelden... Hele dagen går stort sett til hyling og grining, fordi jeg sier nei. Når skal det ta slutt? Det går fint de dagene jeg jobber, er ute, men med en gang hun ser meg så er det påan. Noen tips og råd? Det føles ut som om hun aldri gir seg. Anonymkode: 46e34...8bc
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Avled med annen kos? Det virker som hun søker nærhet. Anonymkode: 424fa...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Avled med annen kos? Det virker som hun søker nærhet. Anonymkode: 424fa...3ca Jeg sier hele tiden at hun heller kan sitte i armkroken, men det er ikke godt nok.. Anonymkode: 46e34...8bc
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Si at mamma får vondt og tilby alternativ kos. (Lat som du får vondt når hun får tak). Anonymkode: fbf13...c7e 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Hvis det er noen trøst så er min 2åring også litt sånn. Han ammes fremdeles, da, men det er jo ikke alltid det passer. Det går som regel greit å avlede med å si at det må vente. Anonymkode: 27f78...162
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Si at mamma får vondt og tilby alternativ kos. (Lat som du får vondt når hun får tak). Anonymkode: fbf13...c7e Ja jeg skal prøve det. Nå etter barnehagen får jeg ikke gjort NOE, hun skriker og griner fordi hun vil oppi genseren min... Arh Anonymkode: 46e34...8bc
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 Du må lære henne at mamma ikke alltid kan være der og ha tid til henne. Sett grenser. Anonymkode: b0250...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå